G:Työpaikalla, mitä asiakkaat eivät näe?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (844)

Vierailija

ai meitä on muitakin. :-))))))))))))



itse en koskaan vedä asiakkaalle bonuksia, jos hän on ns. vaikea asiakas.



ja raflassa minäkin töissä.



kaupassakin kuulemma tekevät niin, että vetävät kortin väärinpäin koneessa, eli asiakas luulee että plussat/ boonarit on laitettu.

Vierailija

Itse en koskaan alennu arvostelemaan potilaitani/asiakkaitani. Joskus saattaisi olla ihan syytäkin minunkin sanoa jotain, mutta katson, että se ei ole kovinkaan ammatillista käytöstä. Vapaa-aikana voi niitä höyryjään päästellä sitten jotenkin muuten. Itse olen ammattini valinnut ja haluan todellakin suoriutua siitä hyvin.



Terveydenhoitaja

Vierailija

Silmien pyörittelyn tai naureskelun saavat osakseen jälkeenpäin kaikkein silmiinpistävimmin omituisesti käyttäytyvät. Periaatteessa lajittelen ed.main. kahteen eri lajityyppiin : hurmoksessa olijoihin ja vihaisiin. Ensimmäiset ovat yli-innokkaan kiinnostuneita tavallisista, jokapäiväisistä " tuotteista" . Jälkimmäiset olettavat olevansa etuoikeutettuja jonkin suhteen esim. kaupan takaosiin pääsemisen osalta. Eikö todellakaan tajuta, että tarvittaessa liike suljetaan, huitaistaan pesäpallomailalla ryöstäjää ja/tai kutsutaan poliisi paikalle vaikka olisikin tuttu " asiakas" ?

Vierailija

on ihan yleinen hupi naureskella potilaille näiden nukkuessa. Milloin on läski, likainen, muuten outo. Tässä pari päivää sitten tytöllä oli lävistys alapäässään ja sitäkö koko salillinen porukkaa ihmettelemään ja taivastelemaan. Myös toimenpiteiden luonnetta puidaan, milloin on liian monta kaavintaa takana tai mitä milloinkin. Sekin on aika hauskaa, kun uneen vaipuessa monet selittävät vaikka millaisia juttuja... :) tai kuorsaavat äänekkäästi!

Vierailija

jos miehet tälle palstalle kirjoittaisivat. Muistathan, että vain muutamat ihmiset lokaavat täällä koko alan mainetta, ja viestit voivat olla trolleja.



Terv. ei mainitsemiesi alojen työntekijä



Vierailija:

Lainaus:

Ja ylös taas, jotta kaikki tajuaisivat hoitsujen, päiväkotihenkilökunnan yms huonon työmoraalin.

Turha tulla enää kerjäämään lakoilla ja muilla ainakaan minun sympatioitani.



Ja tarjoilijoilta heti kuukausipalkka pois, ja provikka/tippiperusteiseksi!

Vierailija

Roskajoukko on duunissa myyjinä, sairaanhoitajina ja tarjoilijoina. Olen korkeakoulutettu ja asiakaspalevlutyössä (niin kuin tavalla tai toisella meistä melkein kaikki), enkä koskaan, koskaan voisi käyttäytyä tässä ketjussa ilmenneillä tavoilla. Sen jälkeen en voisi katsoa itseäni peiliin.

Vierailija

Olen ollut töissä terveyskeskusavustajana. Varmasti kaikille puhelinpalvelussa toimiville on tuttua, että laittaa asiakkaan "odottamaan" linjalle, siis niin että asiakas ei kuule asiakaspalvelijaa, mutta asiakaspalvelijapa kuuleekin asiakkaan puheen! Voi, ollaan niin niin monta kertaa työkavereiden kanssa naurettu, kun asiakas luullut, ettei me kuulla ja puhunut vaikka ja mitä esim. vaimonsa kanssa...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat