Minä olen prinsessa.

Vierailija

Minä olen Prinsessa. Synnyin 26.1.1896 Englannissa, Buckinghamin palatsissa. Isäni oli Ludvig XIV eli Aurinkokungias ja äitini hänen puolisonsa Ulriika Eleonoora. Sain kasteessa nimen hänen majesteettinen ylhäisyytensä Amerikan prinsessa ja suurherttua Anna Sofia Isabelle Kanttarelli Charlotta Isiod Ulriika Eleonoora, mutta ollessani 2 viikon ikäisenä nukkumassa ulkona rattaissa aarnikotka nappasi minut mukaansa ja kantoi minut Suomen Lappiin, josta minut löydettiin ja vietiin lastenkotiin asumaa. Nimeksi annettiin Anna Lappalainen, koska löydyin Lapista, vaikka kenenkä tahansa olisi pitänyt tajuta kuninkaallinen syntyperäni jo siitä, että löydettäessä minulla oli kruunu päässä, päälläni prinsessan asu, jossa luki "hänen majesteettinen ylhäisyytensä Amerikan prinsessa ja suurherttua Anna Sofia Isabelle Kanttarelli Charlotta Isiod Ulriika Eleonoora" ja siitä, että minun ensimmäinen lauseeni mitä opin sanomaan Suomeksi oli, että "Minun nimeni on prinsessa". Vaikka olinkin prinsessa, minua kohdeltiin lastenkodissa yhtä huonosti kuin muitakin lapsia, koko lapsuuteni oli siellä pelkkää nälkää, työntekoa 2-vuotiaasta lähtien 16-20 tuntia joka päivä, kylmyyttä, tylyyttä, lyömistä, toisten lasten kiusatuksi tulemista, vain 1-2 tunnin yöunet kivisellä lattialla olkien päällä, sairauksia, itkua, pelkoa, kauhua ja sitä, että ruokana oli vain oljista, petäjän kuoresta ja torajyvistä tehtyä leipää. Eipä sitten ollut ihme, että jouduin mielisairaalaan jo 14-vuotiaana synnytettyäni lastenkodissa lapsen, jonka isä oli lastenkodin johtajaopettaja, jonka synnytys kesti 256 tuntia, joka syntyi vaikeasti epämuodostuneena ja kuolikin jo 2 kuukauden ikäisenä ruttoon.

Kommentit (1)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat