Nuoret ja huumeet

muutos

Kommentit (4)

t. kokemus

eikä kannata. Leimataan vain nistiksi ja rikolliseksi lopuksi elämää, poliisit pysäyttelevät, riisuvat alasti ihan varmuuden vuoksi ja lääkärit ei anna hoitoa, kyselevät vain että mitä oot vetänyt tänään

muutos

Portugalissa oli yhtä paha huumeongelma kuin suomessa silloin, kun siellä vaihdettiin raidetta. Nyt siellä on jäljellä 15% suomen huumeongelmasta.

Koomikko

suomessa on liian vähän kaikenikäisten matalan kynnyksen hoitopaikkoja. Pitäisi olla sellaisia katkopaikkoja joihin voisi vaan kävellä ilman mitään maksusitoumuksia tai lähetteitä. Itse raitistuin vuosi sitten ja silloisella a-klinikalla ei myönnetty mitään muuta kuin avohoitoa joka oli osoittaunut minun kohdalla mahdottomaksi. jouduin muuttamaan toisen kunnan alueelle josta sitten sainkin laitoshoitopaikan joka osoittautui kohdallani oikeaksi ratkaisuksi ja olen saanut olla nyt vuoden verran raittiina.

nak

Suomessa ei missään nimessä kannata joutua mihinkään viranomaisten kirjoihin, sillä kaikkea tullaan käyttämään asianomaista vastaan niin lastensuojelussa kuin työelämässäkin.

Näyttää olevan Ulla Nordlla ja kumppaneilla aivan liian ruusuinen kuva siitä, mitä sosiaalisektorin ja siihen liittyvine työvoimahallinnon orjatyöpajoineen ja karenssiorjatöineen sun muineen oikeasti järjestelmään joutuneen kannalta ovat.

Jatkuva pelkoa ja odottelua, milloin mistäkin syystä puututaan mihinkäkin asiaan, milloin paukkuvat karenssit ja orjatyöt. Oikeusturva ja ihmisarvo häviävät silmänräpäyksessä kun ihminen joutuu sosiaali- ja työvoimavirkamiessektorin mielivallan kohteeksi, missä nämä voivat ja usein tekevät mitä haluavat.

Suomi on hyvinvointivaltio vain niille, jotka pystyvät hankkimaan riittävästi rahaa mahdollistaen pysymisen etäällä kaikista viranomaisista.

Jos tulee paikkaa, missä rahantulo eli toimeentulo loppuu ja joudut käymään sitä jostain hakemassa, pakkoauttajat ottavat pers**si omistukseensa.

Tuo on vaihtoehto vain silloin, kun ei ole enää menettävää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat