Onko teillä tarpeeksi seksiä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Mihin unohtuivat taas haluttomat miehet? Niitä tuntuu näinä päivinä olevan enemmän kuin haluttomia naisia... Itse en enää tiedä mitä voisin tehdä mieheni halun herättämiseksi. Kun ei kiinnosta ei kiinnosta.

Ärsyttää tämä sama ainainen suhtautuminen, että nainen olisi aina se, jota saa "maanitella" sänkyyn.

Vierailija

Miksi tässä annetaan taas tälläisiä ohjeita? Itse olen nainen ja mua ei todellakaan tarvitse houkutella seksiin. miten mies houkuteltaisiin seksiin?

Vierailija

Mistähän tästä vielä laihduttaisi? Olen kaunis, urheilullinen nainen ja samannäköisenä mieheni minuun rakastui kaksi vuotta sitten. Kiinnostus vaan on kadonnut johonkin. Rasvaprosenttini on 13, kuten oli myös silloin, kun aloimme olla yhdessä. Olisko muita yhtä hyviä vinkkejä?!?

Vierailija

5:lle:ei se sporttisuus vaan luonne. Toki sporttinen saa ulkona katseita enempi, mutta kotona kun on se mies jonka kanssa asuu ni häntä kiinnostaa luonne. Jotain on suhteessa henkisellä puolella korjattava jos miestä ei kiinnosta seksi kauniin sportisen naisen kanssa. Korjaa tilanne, eikä mitään vieraita miehiä juttukaveriksi ku niistä vasta jälkikäteen saat selville että seksi mielessään juttelivat.

Nimim. petetyksi tullut mies vastaavassa tilanteessa, kun ei nainen osannut puhua asioistaan.

Vierailija

Mua (meitä) auttoi, kylläkin vähän eri tilanteessa, ajatus siitä, että parisuhteessa ei tehdä asioita itsen takia vaan toisen takia. Käytännössä siis ei kuuluisi ensisijassa ajatella haluavansa seksiä vaan antavansa sitä toiselle. Kyllä se toinen parin viikon hellittelyn jälkeen heltyy, kun tajuaa että rakkaudesta on kyse. Arjen keskellä sitä vain aina yrittää asiat yksinkertaisimman ja nopeimman kautta... Onnea yritykselle!

Vierailija
Vierailija

Miksi tässä annetaan taas tälläisiä ohjeita? Itse olen nainen ja mua ei todellakaan tarvitse houkutella seksiin. miten mies houkuteltaisiin seksiin?

Mitäs jos kokeilisit samoja neuvoja mitä miehille annetaa?

-Poista häiriötekijät (työstressi, kotityöt, lapsenhoito)

-Henkinen yhteys kuntoon (älä nalkuta, yhteistä aikaa ja harrastuksia)

-Virittele tunnelmaan (panosta itseesi, kehu miestäsi, älä painosta/vihjaile seksistä, läheisyyttä, järjestä ylläri illanvietto/pikaloma kahdestaa)

Ota tästä parin vuoden projekti ja katso auttaako.

Vierailija

ei auta on nainen minkä näköinen tahansa, jos nalkuttaa ja narisee jatkuvasti ihan tyhjästä. Sellainen tappaa aika nopsaan halut miehellä kuin miehellä.

Toinen on jatkuva pihtaaminen, ei mies jaksa yrittää loputtomasti flirtata ja kehuskella, kun ei saa vastakaikua.

Ja se kun saa haukut tekee tai on tekemättä jotain, niin se ei mitivoi mihinkään, varsinkin kun kiitosta ei saa koskaan mistään. Pelkkää haukkua ja panettelua. Varsinkin kun muija valittaa "ettei se äijä koskaan tee mitään" vaikka menee aamulla klo 6 töitä kohti ja palajaa vasta ilta kuuden jälkeen. Muijalla vartin työmatka, mutta silti urputtaa että "työt jaettava tasan" jotta pääsee lörpöttämään kännyynsä ja välillä taas haukkuu miestä sekä miehelle että luuriin. Halut kaikkoaa kummasti...

Vierailija

Itse olen jo luovuttanut tuon seksin suhteen. Alan etsiä muualta sitä, kun kerran miestä ei haluta kuin kerran kuukaudessa, ehkä ei sitäkään. Ei mun ole pakko tällaisessa suhteessa kärvistellä vuodesta toiseen!

Vierailija

Rakkaus ei katso kiloja. SE on korvien välissä. Samoin seksistä ei vaan voi tehdä kompromisseja. Erosin, koska ei ollut haluja. Miehellä on tarpeet, mutta minä en ole vessanpönttö. Ja hän itse ne halut tappoi. Kun alkoi valittaa aluksi laadusta, määristä jne., tuomitsemaan haluttomuudesta, niin vuosien mittaan koko rakkaus kuoli. Olin antanut anteeksi pettämisen raskauden aikana, kun meillä kuitenkin oli upea seksielämä. Kun jotain upeaa tuhoaa, ei voi valittaa vaan pitäisi yrittää rakentaa se uudelleen. Hän jätti sen yksin mun harteille. Otin hänen tarpeita huomioon yleisen ilmapiirin takia, kunnes heräsin ja tajusin, että tämä on oikeasti sama kuin olisin vessapytty. Minä vaan olenkin tunteva ihminen. Avioliitto ei anna lupaa seksuaaliseen ahdisteluun, mutta kovasti annetaan vinkkeja tehdä asiota, jotka oikeasti loukkaavat ihmisen itsemäärämisokeutta. Se, mistä sinkku voi haastaa oikeuteen, on liian monelle arki. Minä en tuota kohdalleni hyväksynyt. Hänestä tuli lasteni isä ja sillä selvä. Edelleen rakastan häntä, mutten enää niin kuin miestä.

Vierailija

Seksin vuoksi siis otat riskin? Seksi vastaan lapset ... Luuletko, ettei toinen kärsi omasta haluttomuudesta? Rankaisetko siitä pettämällä? Oletko valmis kertomaan lapsillesi, että ero tuli kun mua panetti?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat