Pulmana joulukalenteri? Eräs äiti keksi oikotien

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (5)

Vierailija

Ostan normaalin kuvakalenterin ja thät's it. Siinä on teille oikotietä :) Ainakin tähän asti on hyvin ilahduttanut 5- ja 7-vuotiaitani. 

Vierailija

Älkää ostako lapsillenne mitää superkalliita ökylelukalentereita :D Oon ite syntyny -96 ja mulla oli joka vuos joko paperinen tai vaatimaton perus suklaakalenteri, ja se riitti. Joululahjoihin menee kuitenki rahaa......

Vierailija

Mulla on ollu lapsuudessa aina siskon ja veljen kanssa yhteinen partiolaisten joulukalenteri ja sitten vahdittiin tarkasti vuoroja, ettei kukaan vaan saa aukoaa enempää luukkuja kuin toinen. Sama perinne jatkuu nyt omille, tosin ollaan usein saatu jostain toinen "hömpötys" kalenteri ja ovat sitten aukoneet luukkuja kalentereista vuoron perään. Osaavathan nuo jo kinuta vaikka mitä kalentereita, mutta en ole ostanut, enkä osta.

Vierailija

Itse ompelin 24 pientä pussukkaa, huovasta numerot kylkeen ja juuttinarulla puunoksalle seinälle roikkumaan. Sai itse päättää mitä niihin pistää: rusinoita ja pähkinöitä pikku pussukoissa, joillekin päiville suklaakarkki, joillekin joku toivottu pieni lelu, muutamaan pussiin oikea kolikko jne. Jouluaatolle pistin Brion puisen junavaunun. Olihan siinä oma hommansa kalenteri ommella, mutta onpahan tulevina vuosina sitten valmiina odottamassa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat