Luotettava ja kokenut lastenhoitaja etsii työtä Helsingin seudulta

Vierailija

Hei!

Olen 22-vuotias teologianopiskelija Helsingistä. Etsin lastenhoitotöitä Helsingin seudulta tehtäväksi opiskelun ohelle, kesäisin myös kokopäiväisesti. Minun olisi siis mahdollista tehdä niin aamu- kuin iltatöitäkin (ainoat minulle sopimattomat ajat ovat ma ja ke klo 16-20). Olen valmis tulemaan töihin myös lyhyellä varoitusajalla. 

Minulla on paljon kokemusta lapsista. Olen hoitanut työkseni kahdesti viikossa n. 8 tunnin ajan 2-vuotiasta poikaa neljä kuukautta ja säännöllisemä keikkatyönä 0,5-, 2- ja 4-vuotiaita saman perheen lapsia. Lisäksi olen pitänyt seurakunnan kokkikerhoa ja iltapäiväkerhoa, toiminut isosena ja apuopettajana rippileireillä ja valmentanut 5-8-vuotiaiden lasten jalkapallojoukkuetta kolmen vuoden ajan.

Edellisessä lastenhoitotyöpaikassani lastenhoidon lisäksi kokkasin perheelle ruoan ja tein pieniä kotitöitä. Voin siis tehdä tälläisiä töitä myös jatkossa lastenhoidon ohella.

Olen luonteeltani sosiaalinen, ystävällinen ja ehdottomasti luotettava. Tahdon hoitaa työtehtäväni huolellisesti, enkä varmasti ole milloinkaan myöhässä töistä. Aiemmista työpaikoistani olen saanut hyvää palautetta, lapset ovat viihtyneet kanssani ja työsuhteet ovat kestäneet pitkään. 

Jos kiinnostuit palkkaamaan minut lastesi hoitajaksi tai haluat tutustua lisää, ota yhteyttä sähköpostiini heiidin@hotmail.com. Tarvittaessa voin lähettää työtodistuksia ja pyytää suosittelijaksi työnantajiani aiemmista perheistä tai kerhoista. :) 

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat