Mielipidepaneelit - täytä kyselyitä ja saat rahaa & lahjakortteja

Sivut

Kommentit (55)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
en valita kyllä jos perheellisenä joku tahtoo kuulla minun mielipiteeni asioista ja maksaa vielä rahaa niistä :-)

perheellisiä välillä tuntuvat etsivän, onhan heillä aika kova "vaikutusvalta" taloudessa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en valita kyllä jos perheellisenä joku tahtoo kuulla minun mielipiteeni asioista ja maksaa vielä rahaa niistä :-)

perheellisiä välillä tuntuvat etsivän, onhan heillä aika kova "vaikutusvalta" taloudessa

ihan yhtä lailla myös sinkkuna ja nyt avopuolison kanssa asuessani saan kyselyitä täytettäväksi :)

Vierailija

yhden vinkin annan, ei kannata sekaantua ulkomaisiin paneeleihin ollenkaan

joku mainos tuli että joku sivu oli avattu ja maksut luokkaa kympin kyselyltä

huijausta!!

Vierailija

Valitettavaa, että ns. "pistepaneeleissa" palkkiot ovat heikentyneet vuosi-vuodelta. Kannattaa vähän katsella, ettei tule ihan hyväksi käytetyksi näiden osalta. 

Cintin paneeleita arvostan, useasti en varsinaisen kyselyn kohderyhmään ole kuulunut, mutta olen saanut uuden kyselyn aiempien vastausteni perusteella.

Vierailija

kaikki ne jotka "piste paneeleissa" ovat; olkaa tarkkana ettei teitä sumuteta palkkioiden kanssa. Useasti pisteiden arvo laskee vaivihkaa ja lahjakorttia vastaan joudut vastaamaan kohtuuttoman moneen kyselyyn!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
keväällä on tullut kyllä reilusti kyselyitä, toivottavasti jatkuu samalla lailla :)

Kivasti on tosiaan vastailtavaa riittänyt, hyvä lisä lapsiperheelle ;-)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat