Teinit PRKL. Söivät piparitalosta kattopalat ja luumuhillot suoraan purkista

Vierailija

Miehen kaksi teini-ikäistä lasta terrorisoi täysillä meidän jouluvalmisteluja.

Olin ryhtymässä kasaamaan taaperon kanssa valmis-piparitaloa, niin paljatui että paketti oli avattu ja piparitalon katto-osat oli syöty ja paketti suljettu uudelleen.

Ja viime viikonloppuna yritin leipoa torttua, niin joku saatana (jompi kumpi teineistä) oli käynyt yöllä syömässä kaiken luumuhillon. Toivottavasti meni maha varkaalta ripulille.

Vituttaa muutenkin nuo lapsipuolet, ilman tuollaisia tempauksia. Onneksi en ostanut niille mitään joululahjoja

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Mulla on ilmeisesti ukkona paatunut valehtelija jos teinit eivät ole syyllisiä. Mitähän kaikkea muuta se on mulle valehdellut? Pitääkin käydä apteekissa tässä ennen torttujen leipomista ja miehelle ja teineille erikoishillot torttuihin

Vierailija

Lainaus:

Miehen kaksi teini-ikäistä lasta terrorisoi täysillä meidän jouluvalmisteluja.

Olin ryhtymässä kasaamaan taaperon kanssa valmis-piparitaloa, niin paljatui että paketti oli avattu ja piparitalon katto-osat oli syöty ja paketti suljettu uudelleen.

Ja viime viikonloppuna yritin leipoa torttua, niin joku saatana (jompi kumpi teineistä) oli käynyt yöllä syömässä kaiken luumuhillon. Toivottavasti meni maha varkaalta ripulille.

Vituttaa muutenkin nuo lapsipuolet, ilman tuollaisia tempauksia. Onneksi en ostanut niille mitään joululahjoja

No on sulla suuret murheet! Kaupasta saa lisää luumuhilloa ja kattopalatkin voitte tehdä uudet. Hiukka huumoria peliin ja pipoa löysemmälle! Jospa ovat olleet nälkäisiä! Nuo on aika viattomia tempauksia loppujen lopuksi, jos vaikka miettii mitä kaikkea teinit voivat keksiä. Esim. vaikka pamahtaa paksuksi, karata kotoa, varastaa auton....

Vierailija

vaikka onkin kierrätyskeskuksesta. Kierrätys on muotia ja nuo lapset ekasta liitosta ovat harjoituskappaleita ja sen kyllä huomaa.

Vasta minun kanssani mies tekee ne kunnolliset huippujälkeläiset

Vierailija

Joulupäivän aamuyönä. Meillä on kylmähuone jossa oli kinkku. Pojat olivat nälissään ja viettivät hetken kinkun kaverina. Aamulla oli kaluttu jämä jäljellä ja vieläkin nauretaan kun muistellaan näkyä. Älä ap oli tiukkis!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat