Miksi vaimo pihtaa

Vierailija

Kertokaa nyt joku nainenkn miksi ette anna/halua seksiä miehenne kanssa.

Miehenä voin sanoa, että säännöllinen seksi on jossain määrin tarpeen elimillisistäkin syistä, eikä aina jaksaisi itseään tyydyttää.

M35

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

sanotte naiset (tai miehet) siitä mitä vain.

Jos haluttaa, on pakko "vongata". Mun tapauksessa akka pihtaa. Alkaahan se viduddaan kerta toisensa jälkeen. Teki miten päin vain, aina pihtaa.

Kotityöt teen enemmäksi itse, yritän silitellä (naista), kertoa kuinka rakastan, hieron hartioita jne. ja siltikin pihtaa. Minkäpäs teet. Pihtari, mikä pihtari.

Mikä siinä on niin vaikeaa levittää niitä jalkoja. Ei se kauan kestä, varsinkin kun itse huomaa, että ei akalla kiinnosta. Sen kuin vain vähän rakoa hyväksi käyttää ja laukeaa äkkiä. On sekin parempi kuin käteenveto.

Vierailija

Sepäs siinä onkin, että kun puoliso ei ymmärrä..

Kinuaminen ja vonkaaminen turhauttaa. Mutta vielä enemmän turhauttaa, jos oikein kovasti näkee vaivaa, ja sittenkään toista ei huvita. En oikein usko, että ulkonäöllä on näissä jutuissa niin paljoa tekemistä, sillä niin moni täällä on samassa tilanteessa (kauniit ja komeat myös). Vuodet sen tekee.

Vierailija

kaikkea tuota edellistä voi olla, tai jotakin niistä. Tai sitten nainen on vaan kertakaikkiaan niin itsekäs ja laiska alkamaan seksiin. Ei välitä miehensä tarpeista ja haluista. Paikat likaantuu, joutuu riisuutumaan, näkemään vaivaa ja olemaan lähellä. Kampaus sotkeentuu ja meikitkin saattaa levitä.

Nainen saattaa olla niin täynnä itseään ja OMAA elämäänsä, töitään ja harrastuksiaan, että mies on itsestäänselvyys ja yhteiselämän yksi tärkeimmistä osa-alueista tuntuu turhanpäiväiseltä ja tarpeettomalta.

Valitettavan usein se on näinkin. Olen sivusta surullisena seurannut hyvän ystäväni tuhoavan ihanan parisuhteen tällä. Tai noh, mikä ihana semmoinen suhde on kun toinen ei välitä toisen elämästä... Mutta noin niinkuin periaatteessa.

N39, 2n lapsen äiti, 15v naimisissa ja ONNEKSEMME seksielämä kukoistaa

Vierailija

Lainaus:

Mikä siinä on niin vaikeaa levittää niitä jalkoja. Ei se kauan kestä, varsinkin kun itse huomaa, että ei akalla kiinnosta. Sen kuin vain vähän rakoa hyväksi käyttää ja laukeaa äkkiä. On sekin parempi kuin käteenveto.

En ikinä antaisi tuollaiselle miehelle, yöks.

T: seksistä nauttiva ja hyvää seksiä harrastava nainen

Vierailija

Lainaus:

Onneksi mun mies lopetti vonkaamisen ja pihtariksi nimittelyn, kun tajusi että vaimo hakee tyydyttävää ja arvostavaa seksiä sitten muualta kun omalle on vaan pihtari

N31

Kai mieskin saa nyt käydä huorissa missä saa tyydyttävää ja arvostavaa seksiä?

Vierailija

* mies on huono sängyssä. Siis huolehtii vain ja ainoastaan omasta tyydytyksestään. Rynkyttää sisään ja ulos muutaman minuutin ja sitten laukeaa.

Oletko varma, että naisesi saa myös? Panostatko riittävästi esileikkeihin? Nuoletko? Sormetatko? Hyväilet rintoja? Jne???

Vingutko koko ajan seksiä? Sekin latistaa! Naisestasi ehkä tuntuu, että hän vain olemassa sinun tarpeittesi tyydytystä varten?

Oletko koskaan kiinnostunut naisen elämästä? Millainen työpäivä takana? Mitä harrastuksille kuuluu? Jne.

Vierailija

</p> <p>[quote kirjoitti:

Onneksi mun mies lopetti vonkaamisen ja pihtariksi nimittelyn, kun tajusi että vaimo hakee tyydyttävää ja arvostavaa seksiä sitten muualta kun omalle on vaan pihtari

N31

Kai mieskin saa nyt käydä huorissa missä saa tyydyttävää ja arvostavaa seksiä?[/i

monesti sille sanoin, että voi hakea pillunsa muualta jos mä olen sile vain pihtarihuora. Kiesus mä en vielä tänä päivänäkään ymmärrä miten voi olla pihtarihuora?:D

Vierailija

pihtaa mitä!? voiko oksettavampaa sanaa ollakaan kuin pihdata...jokaisellahan on tunnetusti oikeus omaan kroppaansa

Sä varmaan olet mies joka vonkaa, vonkaa ja vonkaa, ja kun ei pillua tule niin suuttuu. Et taida tietää, että mitä enemmän vonkaat sitä vähemmän irtoaa.

N31

Vierailija

Kunnioittaako ja arvostaako miehesi sinua? Nämä ovat 2 perusedellytystä seksille pitkässä suhteessa.

M31

Lainaus:

Eli mistäs se sitten johtuu?

En ole mikän liha pulla enkä ruma, mutta eipä tuota kalua vaan useni saa, aina saa kinuta ja kitistä että miten olisi.

Vierailija

Kenelläkään ei ole oikeutta omistaa toisen kroppaa. Pihtaaja älköön luulko että hänellä on oikeus päättää että kumppanilla ei ole seksiä. Sit äsaa hakea muualta jos kotoa ei saa koska jokaisella on oikeus omaan kroppaansa.

M

Lainaus:

jokaisellahan on tunnetusti oikeus omaan kroppaansa

Vierailija

Eli mistäs se sitten johtuu?

En ole mikän liha pulla enkä ruma, mutta eipä tuota kalua vaan useni saa, aina saa kinuta ja kitistä että miten olisi.

Vierailija

mies osottaisi hellyyttä joskus ilman, että se johtaa seksiin

keskustelisi ja olisi kiinnostunut naisen ajatuksista

tekisi oman osuutensa kotitöistä ja näin osottaisi, että yhteinen elämä kiinnostaa

Kyllä se pihtaavakin nainen voi kärsiä seksin puutteesta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat