Saako lapsesi sen toivotuimman lahjan huomenna?

Vierailija

Koska minulla ei ole aikaa eikä resursseja hoitaa koiraa, niin ei tule sitä saamaan

Pidän eläimistä, mutta olen myös sitä mieltä että kun sellaisen hommaa, niin se pitää hoitaa myös hyvin ja minulla ei ole siihen tällä hetkellä oikeen aikaa, enkä jaksa.

Kyse kun on 10v tytöstä, niin ei voi vaatia että ottaa vastuun koirasta, loppupeleissä vastuu on kummiskin minulla, ja minulla ei tällä hetkellä sitä vaatimaa aikaa ja viitseliäisyyttä riitä.

Kurja juttu, mutta tämä on realiteetti.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

prinsessa mekon... Saa kyllä muutakin mutta tiedän että se lahja tulee olemaan ylivoimaisesti paras. Luulen että hän kulkee seuraavan viikon se mekko päällä:) tyttö 3,5 v. Hänestä näette tulee prinsessa isona omien sanojen mukaan. Hiuksiakaan ei saa leikata enään kun pitää kasvattaa pitkät prinsessa hiukset.(hänellä nyt polkkatukka...:)

Vierailija

Meillä tyttö saa hartaasti toivomansa nuken vaunut ja uuden nuken. Poika saa nosturin jota myös toivoi. Poika toivoi kyllä hot wheels tietokonettakin, mutta yksi samantyyppinen on jo niin ei saa sitä. Jännittää itselläkin lahjojen avaaaminen, ei se mitä itse saa, vaan kun lapset avaavat omiaan.

Vierailija

ettei meillä ollut paljon muuhun sit varaa kun toi oli niin kallis

Eli poika 6,5v saa lego poliisiasemajutun,sen n 80e maksavan...

Tiedän lisäksi et mummulta&papalta tulee brion junarataan tunneli ja jotain toivomiaan bakteereja tmv :)

Ja toiselta papalta yökkäri.

Enempää lahjoja ei tulekaan.

Vierailija

Se oli nimittäin loppu joka paikasta jo perjantaina. Saa legon paloaseman ja isoveljensä saa lego rautatien, joten eiköhän noista iloa irtoa. 5-vuotias saa toivomansa muumitalon ja puujunaradan, samoin 2-vuotias toivomansa "auton ja karkkia!" (ainoat toiveensa).

Vierailija

samaa toivoivat jo viime vuonna, mutta eivät saa vieläkään haluamaansa. Jokaisella on toivomuslistalla vain yksi toive, ja tottakai surettaa hirveästi, että ei voi edes sitä yhtä hankkia. Kaikkein toiveet ovat niin kalliita, ja ei voi mennä vain yhden toivetta toteuttamaan.

Vierailija

eli keskimmäinen saa ritarilinnan ja esikoinen balettitanssijakorurasian. Nuorimmainen ei vielöä osannut toivoa mitään :). Muitakin lahjoja lapset saavat mutta nuo olivat ne ykköstoivokit ja ne lapset myös saavat.

Vierailija

Me asumme Lahdessa ja täältä en onnistunut poliisiasemaa enää perjantaina löytämään. Sen jälkeen en ole jaksanut enää shoppaamaan lähteäkään... Pitää ostaa pojalle se kesäkuussa synttärilahjaksi, jos jää kovin haikailemaan perään. Luulen kyllä, että hänen ykköslahjansa tulee olemaan digivideokamera, jota ei ole osannut edes toivoa! :) Tuleva elokuvaohjaaja...

Vierailija

no toiveita oli kaksi, ja molemmat halpoja alle 5e lahjoja, sen lisäksi saa ihan thottomasti paketteja suvulta ja kummeilta... plus jotain hyötytavaraa meiltä..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat