korkeat maksa-arvot

Vierailija

Mikä voi selittää huippukorkeat maksa-arvot? Alkoholia käytän kohtuudella tai vähän, mutta olen syönyt pms-oireisiin luontaistuotteita ja lääkärin määräämää keltarauhashormonia. Kilpirauhanen oireilee myös.

Kommentit (13)

Vierailija

kapeakatseiseen lääkäriin. Minulla on maksa-arvot nousseet kolmessa raskaudessa neljästä. Kolmannen raskauden jälkeen otimme riskin ja kokeiltiin pillereitä, ehdin syödä niitä kolmisen kuukautta kun kroppani alkoi kutista. Soitin tk:hon saadakseni lähetteen verikokeisiin mutta minulle sanottiin että, pitää tulla käymään lääkärin vastaanotolla. No, menin sitten ja tohtori kysyi ensimmäisenä kuinka paljon käytän alkoholia. Sanoin rehellisesti että pari pulloa siideriä kuukaudessa! Alkoi kuitenkin vaan tinkaamaan ja päivittelemään syytä miksi epäilen maksa-arvojeni nousseen. Sanoin rouva tohtorille että, on hyvä ja katsoo neuvolaseurantasivut. Katsoi ja punastui. Pääsin verikokeisiin ja yllättäen maksa-arvoni paukkuivat korkealla ja kovaa.

Vierailija

Diagnosoi minut puhelimessa alkoholin suurkuluttajaksi arvojen perusteella. Kilpirauhastulehdusta sen sijaan ei selvistä tuloksista havainnut, eikä osannut yhdistää hormonihoitoa maksa-arvoihin. Että raivostuttaa.

Ap

Vierailija

Minä sain keltarauhashormonitykityksen, koska kuukautiset olivat jääneet pois. Nyt syyksi kuitenkin selvisi kilpirauhanen eli söin ne hormonit turhaan.

Ap

Vierailija

johtuivat omega 3- rasvahappojen nappailemisesta. Lääkärin mukaan kapselit voivat aiheuttaa lähinnä alkohoslisteilla tavattavan rasvamaksan. Ihmiset popsivat niitä täysin turhaan ja terveytensä kustannuksella. Kiitos aggressiivisten markkinavoimien.

Vierailija

Minulla on oikeasti kilpirauhastulehdus, jonka toinen lääkäri huomasi jo kolme viikkoa samoista koetuloksista. Kahden kuukauden sairausloma ja vahva kortisonilääkitys.

Tämän lääkärin mielestä oireeni (kuume, heikotus, väsymys, kivut, voimakas painonnousu jne.) johtuvat alkoholismista.

Ap

Vierailija

minulle määrättiin ovestin puikkoja . minulla on maksa arvot olleet hieman kohollaan. puikkoja käyttäessäni menin labraan oho mulla arvot vain nousee . ensi viikolla on lääkäri saas nähdä johtuuko se näistä puikoista onko kellään kokemusta

Vierailija

minäkin käytän ovestin puikkoja. ja maksa arvot ovat korkeella. kysyin lääkäriltä onko näiden käyttö aiheuttanut arvojen nousun hän keroi että ei ole

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat