Apua, mitä tehdä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen raskauden aika alku metreillä 10+0 ja tuntuu että koko maailma kaatuu!

Kyse on miesystävästäni, joka on ollut ihan mukavasti mukana vauva jutuissa ja on kovaa vauhtia hankkimassa meille yhteistä kotia. Meillä on ollut koko seurustelun ajan ollut omat riitamme (tiedättehän kun kaksi leijonaa). Välillä on ollut helpompaa ja välillä taas napit vastakkain.

Kysyin mieheltäni toissapäivänä ettei kai muuta kanssani asumaan vain vauvan takia. Hän vastasi myöntävästi, mutta perui nopeasti sanansa. Hän oli kyllä pahasti päissään ja kertoi myös että suhteemme ennen tätä oli hiipumaan päin. Tuli aikas kurja olo, että vain lapsen takia hän minun kanssani on... Eilen otettiin oikein kunnolla yhteen, hän ei lohdutuksen sanaakaan sanonut.

Hän on oikein huono keskustelemaan...selvinpäin! Hän kuulemma tarvitsisi omaa rauhaa vielä kun saa...

Mitä pitäisi tehdä? Haluaisin turvallisen kodin vauvalle kuin itsellenikin, tukea ja turvaa... Pelottaa miten tässä käy... Oisiko helpomapaa olla yksin niin ei tarvitsisi pelätä että jossain vaiheessa jäisi yksin?!

Aika sekava viesti mutta toivottavasti saa jotain selvää!

Pitäisi mennä nukkuun kun silmät niin turvoksissa.... :|

Kommentit (1)

Vierailija

Eikö niin, että vauva on elämässäsi nyt tärkein? Miehellä taitaa olla alko-ongelmia? Miksi haluat olla hänen kanssaan? Jos hän ei pysty selvinpäin edes keskustelemaan? Onko sinulla ystäviä ja sukulaisia jotka auttaisivat sinua selviämään vauvan kanssa? Eihän miehestäsi selvästikään ole tuossa tilanteessa isäksi. Vai mitä itse luulet? Käske hänen ensin parantua ja katsokaa mitä sen jälkeen voisi seurata. Ehkä jossain vaiheessa teistä voisi tulla perhe. Eikös niitä ole jotain tukiryhmiä alkoholistien omaisillekin? Pyydä apua jostain.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat