Kävin sitten uimahallissa ja uimapuku väärinpäin...

Vierailija

2 lapsen kanssa lähdin eka kertaa yhdessä uimaan ja olin ostanut uudet uikkarit. Ihmettelin altaalla mikä on kun tissit pukkaa koko ajan näkymään uimapuvun raoista. Vasta kotona tajusin mokanneeni oikein kunnolla. Painijamallinen uikkari oli ollut päälläni etupuoli takana. Eipä ollut ihme että vähän valahteli.

Kommentit (4)

Vierailija

Olin anopin ja tyttöjeni kanssa Silja Serenadella ja tytöt olivat jo altaassa. Minä olin anopin kanssa saunassa, johon ei mennä uimapuku päällä. Lähdin suihkuun saunasta anopin jäädessä pesulle suihkuhuppu päässään.

Otin silmälaist päähäni joten kaikki piti olla OK ja menin ovelle...avasin oven katsoakseni mihinkähän näistä porealtaista menisin. Oli useita siinä silmieni edessä ja yht' äkkiä siinä oven raossa seistessäni tajusin että uimapuku oli vielä suihkuhuoneessa! Vain lasit olin ottanut ajatuksissani päähäni!

Peruutin rivakasti takaisin suihkutilaan ja sanoin anopille etten mene ainakaan puoleen tuntiin altaalle jotta ihmiset ovat poistuneet.. menin saunaan uikkari päällä ja pyysin anopilta suihkuhatun ettei kukaan tuntisi kenties - sitten kun kehtaan mennä.

Myös toinen tapaus, ennen tätä alastomuutta, laivalla. Anoppi toi lainaksi minulle oman uikkarinsa, hänellä oli varastossa useita.

No, menin uimaan ja vähän sapetti kun "pompulat" pulahti pinnalle rinnan kohdalta! Anopin uikkarit olivat niin monta vuotta seisseet kaapissa, että kastuessaan hauras kangas ei kestänyt!

Anoppi halusi hyvittää minulle, ja meni ostamaan uutta uikkaria risteilyn jälkeen. Olen ylipainoinen ja kuppikoko on kahdella D:llä, anopilla ei rintoja paljon huomaa...Hän sanoi liikkeessä että uimapuku kahdella D:llä, jolloin anoppi käsitti myyjien luulevan häntä "suuruudenhulluksi" kun sellaisilla rusinoilla oikein kahta D:tä...Oikaisi tajutessaan, että miniälle minä ostan!

Anoppini oli oikein huumorintajuinen ja osasi kertoa asiat vielä niin hauskasti, että meillä oli aina tosi hauskaa. Ei ole enää tässä, mutta muistoissani aina.

Vierailija

sattuu ja tapahtuu kaikenlaista... pahempiakin.

Uimahallitarinoista: tulee mieleen tapaus joka sattui ent työkaverille tai oikeastaan hänen miehelleen. Työkaverini oli lähdössä viemään lastaan vanhempi-lapsi -uimakouluun ja pakannut siis kassin uimahallireissua varten. No tulikin joku äkillinen este, jolloin mies lähtikin viemään lasta ja nappasi vain kassin mukaansa, mihin siis oli pakattu tän lapsen ja äidin kamppeet. Mutta koska oli kyseessä v anh.-lapsi -uimakoulu, isä vetäsi ylleen äidin kaarituellisen kokouimapuvun ja pulahti muina miehinä altaaseen lapsensa kanssa =)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat