Olen 53kg/170cm ja 30v. Kysy mitä haluat, jos kiinnostaa niin vastailen :)

Vierailija

Eli otsikon mukaisesti jos haluat tietää ihan mitä vaan niin kysy

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Olen 32v ja olen kauhuissani kun olen jo "niin" vanha eika vain tarppaa enaa!

Ensimmaiset raskaudet alkoivat 24v ja 27v (2x raskaus 27v, ensimmainen km) ensimmaisesta kierrosta.

Kauanko olette yrittaneet raskautua? Oletteko kayneet tutkimuksissa/kayttanneet Clomeja tms? Suosittelisin.

Vierailija

ja olen samanmittainen mutta mahdun samankokoisiin, jopa hieman pienenmpiinkin vaatteisiin. Ilmeisesti lihaksista koostuu tuo painoni mutta tissit on kyllä isot ja rasva tasaisesti jakautunut.

Vierailija

lehdestä, että 20% naisista on jotenkin ongelmallinen suhde ruokaan, syömiseen ja omaan vartaloonsa. Tätä ketjua lukiessa tuokin luku tuntuu aika matalalta.

Katsoin juuri ennen netin avaamista nauhalta 4D-dokkarin, jossa normaalipainoiset naiset alkoivat laihduttaa itseään nopeasti kokoon 32 tai alle. Se oli ihan hirveää katsottavaa. Lääkärit seurasivat koko ajan naisia ja olivat erittäin huolestuneita sekä näiden sydämestä, elintoiminnoista että mielenterveydestä.

Itselläni on ollut ongelmallinen suhde ruokaan useita vuosia. Nyt olen tietoisesti päättänyt, että en stressaa asiasta. Painoindeksini on nyt 20,8. Päätän olla tyytyväinen itseeni nyt laihana, kokoa 36 käyttävänä naisena VAIKKA netin keskustelupalstoilla väitetäänkin kokoisiani naisia joksikin muuksi, kuin laihoiksi.

Vierailija

Olemme ajatelleet että lapsia tulee jos on tullakseen, emme ole erityisen "fanaattisia" tämän asian suhteen joten olemme vasta menossa tutkimuksiin. En tiedä vielä aloitammeko mitään hoitoja sen jälkeen vai annammeko luonnon päättää asiasta, ehkä meidän geeniemme ei vain ole tarkoitettu yhdistyvän.

T:Ap

Lainaus:

Olen 32v ja olen kauhuissani kun olen jo "niin" vanha eika vain tarppaa enaa!

Ensimmaiset raskaudet alkoivat 24v ja 27v (2x raskaus 27v, ensimmainen km) ensimmaisesta kierrosta.

Kauanko olette yrittaneet raskautua? Oletteko kayneet tutkimuksissa/kayttanneet Clomeja tms? Suosittelisin.

Vierailija

sellaiset 3-4 kertaa viikossa harrastan liikuntaa hyötyliikunnan lisäksi. Lihasmuokkausta ja joogaa.

Painostani huolimatta takapuolen luut eivät onneksi sentään noin pahasti törröttele, voin istua ihan normaalisti (minulla itse asiassa on muhkeahko takapuoli muuhun kroppaan verrattuna, rinnat sitten ovatkin vastaavasti pienet)

Enkä edes palele koko aikaa, jos paleltaa niin sitten lämmitelen vaikka teekupposen ääressä.

Eipä ole mies vielä valittanut luista ja halailee usein, joten tykkäisikö se sitten :P

T:ap

Vierailija

En syö kuin hevonen, paitsi joskus oikein nälkäisenä

Yritän syödä tasaisesti 3-4 tunnin välein kohtuullisia annoksia, se sopii minulle parhaiten. Syön paljon kasviksia ja hedelmiä, niitä otan myös välipaloiksi. En ole karppi mutta en syö hiilareita hirveitä määriä ja välttelen sokeria sekä vaaleita jauhoja. Kylässä tai juhlissa saatan niitäkin syödä kohtuullisesti. Syön päivittäin 1-2 purkillista maitorahkaa marjojen/hedelmien kera, muista maitotuotteista käytän rasvatonta piimää, rasvatonta maitoa sekä maustamatonta jogurttia.

Syön myös munakkaita vähärasvaisella kinkulla ja kasviksilla, kanaa kera tumman riisin ja kasvisten, kasvissosekeittoa jossa linssejä, soijasta tehtyjä pihvejä, itse tehtyjä lihapullia tumman pastan ja tomaattikastikkeen kera yms. yms.

Herkkuinani ovat tumma suklaa ja jäätelö, jota syön 1-2 kertaa parissa viikossa

Vierailija

Nyt 39-vuotiaana painoa on 6 kg enemmän, painan siis 59 kg. Ehkä pari kiloa vähemmän voisi painoni olla. Mutta jos nyt nelikymppisenä painaisin niin vähän kuin kolmikymppisenä, pelkäisinpä, että rintani olisivat olemattomat ja naamani olisi kuivemman & ryppyisemmän näköinen

Vierailija

tätä on vaikea tarkalleen tietää etukäteen, mitenkä tuohon suhtautuisin. Eihän se vielä katastrofi olisi koska en silloinkaan olisi mikään megajättikokoinen tai sairaalloisesti lihava. En usko kuitenkaan että niin paljon lihoisin ilman mitään sairastumista tms. Ehkä noin kymmenen kiloa lisää olisi todennäköisempää. Yrittäisin ainakin pitää kunnostani huolta vaikka painoa tulisi lisää, liikuntaa voisi kuitenkin harrastaa vaikkei laihduttaminen onnistuisi.

Äitini on hieman päälle kuusikymppinen, en tiedä tarkkaa painoa mutta oli samoissa mitoissa kuin minä nyt noin 55-vuotiaaksi asti, sen jälkeen on hieman lihonut mutta on edelleen normaalipainoinen.

On huomauttanut, ei tosin pitkään aikaan vaan teininä (n.15-19v.) jolloin painoin vielä vähemmän. Se ei tuntunut kivalta, koska söin kuitenkin ihan riittävästi silloin enkä yrittänyt laihduttaa tai mitään ja silti tuntui siltä että syytettiin anoreksiasta tai jostain. Ei herättänyt halua laihduttaa lisää, vaikka myönnänkin että joskus tuntuu kivalta kun joku kehuu positiiviseen sävyyn hoikkuuttani.

Vierailija

yritän kuluttaa hetkisen aikaa, ja lisäksi koska täällä monet kaipaavat vinkkejä terveellisiin elämäntapoihin ja painonhallintaan ja toisaalta koska hoikkia usein haukutaan sekä ihmetellään. Nyt on mahdollista saada minun mielipiteeni noihin asioihin

3: olen melko tyytyväinen, hieman enemmän lihasta voisi kropassani olla mutta sen saaminen on vaivalloista, olen luonnostani hentoista mallia

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat