APUA! Minne naapurin lapset vien, kun mun on pakko lähteä töihin?

Vierailija

Lasten äiti lähti käymään äitiyspolilla, kun olo oli omituinen. Miehensä työmatkalla, en tunne heidän tukiverkkojaan. En saa naiseen tai mieheen yhteyttä. Mun on ihan pakko lähteä töihin. Minne lapset?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Mä oon koeajalla ja kuullostaa kyllä ihan urbaanille legendalle, tuskin työnantaja uskoo.

Teenkö naapurille jotain tosi kauheeta, jos soitan lastensuojeluun ja selitän tilanteen? Joutuuko naapuri vaikeuksiin?

Vierailija

Koita soittaa tosiaan sinne äitipolille, ja selitä hoitajille tilanne. Sano että sinun on pakko soittaa päivystävälle sos.tt:lle koska töihin pitää päästä. Vievät lapset johonkin vastaanotto-osastolle/lastenkotiin e nsi yöksi ja aamulla isä tai äiti voi hakea

Vierailija

No ei kyllä mullakaan mitään tukiverkkoja ollut ennen lapsia. Eikä kyllä nytkään vaikka lapsia kolme. Miten pitkällä naapurin raskaus, oisko jo synnytys käynnistynyt.

Lainaus:

sulla ei omaa tukiverkkoa oo ollenkaan sitten?

Vierailija

JOs et saa äitiyspolin kautta yhteyttä naapuriisi, niin mä kyllä menisin soittamaan toisen naapurin ovikelloa. Ja sitten vaan lappu oveen ja viestit kännykkään missä lapset on. Toinen vaihtoehto on, että otat taksin alle ja viet ne sinne äitiyspolille.

Ei kai sieltä lastensuojelusta ketään tule saman tien, jotta töihin ehtisit.

Vierailija

soita sinne äitipolille jos ne siellä keksis mitä teet. (ja eiköhän se työnantaja usko kun sun frendis voi vaikka vahvistaa myöhemmin tai annat luurin lapselle :D)

tosta lastensuojeluun soittamisesta en tiedä mitä hallaa/ei hallaa, mutta tuskin naapuri tykkää -hyvää ainakaan?

sulla ei omaa tukiverkkoa oo ollenkaan sitten?

Vierailija

kyllä ne päiväkodissa huolehtivat jatkosta. Toinen vaihtoehto on joku naapuri jolla on lapsia. Auttajia löytyy varmasti kun tietävät tilanteen

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat