Miten tehdä loppu tästä palstan tökkimisestä? Ehdotuksia?

Vierailija

Kuten kaikki tiedämme, tämä palsta tökkii jatkuvasti. Varmaan aika moni meistä on laittanut palautetta asiasta, mutta mitään ei ole tapahtunut. Eikä mistään ole tullut (ainakaan minun korviini) tietoa siitä, että asialle oltaisiin tekemässä jotain.

Mitähän sitä voisi tehdä asian edistämiseksi? Addressiahan täällä joskus kerättiin ja palautetta on laitettu --> ei tuloksia. Olisikohan jollain yleisönosastokirjoituksella tehoa? Paras tietysti olisi, jos vaan alkaisi boikotoida koko palstaa, mutta kun tässä äitiyslomalla on, niin jotenkin surkeesti sitä aina tänne eksyy...

Kommentit (13)

Vierailija

Ja joku lakkovahdiksi ilmoittamaan asiasta tänne pyrkiville.

Ei varmaan mainostajia kiinnosta, jos kävijämäärät romahtaa. ja ylläpitoa asia kiinnostaa vasta jos rahantulo lakkaa.

Vierailija

Tai ei mulla ainakaan näy ensimmäistäkään. Kaikonneet ovat, tai karkoitettuja.

Mikä olisi sopiva keskustelupaikka? Olisiko jotakin vastaavaa? Tai sitten ruvetaan pitämään lakkopäiviä.

Esim. KUKAAN EI TULE TÄLLE PALSTALLE HUOMENNA!!! Sulkekoot koko roskan. Lehden tilauksen jo peruutinkin...

Vierailija

ja mainostajat näkevät tämän ja tilastot näyttävät kurjilta, pysykää siis pois koko palstalta, tod. näk. sanomat reagoi aika nopeasti. Mainostajat maksavat tämän palstan ylläpidon, kuinka positiivista heille on näkyä huonosti toimivan vekkopalvelun yhteydessä?

Vierailija

Ja kertoa, että mainoseurot valuvat hukkaan, kun palsta tökkii suurimman osan ajasta ja ihmiset kaikkoavat kiukkuisina. Ehkä sitten ylläpitäjätkin ottaisivat asian todesta, kun parempaa toimintaa vaatisivat ne tahot, joilta raha tulee.

Vierailija

Itse olen pari kertaa laittanut palautetta suoraan Sanoma Magazinesin palautteeseen, kun kerran palstan ylläpidolle annetulla palautteella ei nähtävästi ole mitään vaikutusta. Olisi kiva edes tietää mikä on mieninki. Että onko asialle aikomustakaan tehdä mitään ja jos on, niin missä aikataulussa. Jotenkin ihmetyttää, että voiko tämä olla näin vaikeaa? Edellisen sukupolven palstaa oli yhtä vilkas kuin tämä ja muistaakseni vilkkaampi, ja silti se ei pyllähtänyt juuri koskaan. Eli kyllä toimivan palstan aikaansaaminen mahdollista on.

Vierailija

kärsimystä on kestetty jo todella pitkään.

Kerran kun sain huonoa palvelua kerta kerran jälkeen, en enää jaksanut kitistä paikallisille osastoille vaan laitoin asiallista meiliä suoraan markkinointivastaaville. Heitä se eniten kiinnostaa, että kuinka asiakkaat yrityksen näkevät ja kuinka moni esim. tämänkin sivun mainoksia katselee. IHAN 100-varmasti on käyttäjien määrä täällä vähentynyt tämän tökkimisen ansiosta.

Toinen paikka olisi tietysti suoraan jollekin atk-pomolle, mutta nimiä en tiedä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat