Pitääkö aviomiehenne vihki(tai kihla-)sormusta? ov

Vierailija

Onko sormus käytössä aina vai jossain tietyssä tilanteessa? Miten suhtaudutte siihen, jos mies ei halua käyttää sormusta?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Ei voi töissä pitää ja siellä käy kuitenkin 6-7 päivänä viikossa. Harjoituksissaan ei myöskään voi pitää ja niissä käy 3-5 kertaa viikossa. JOskus vuosia sitten piti ,mutta sitten sitä sai jatkuvsti etsiä ja se unohtui töihin yms. joten nyt se se ei ole ollenkaan sormessa. Laittaa sen kyllä jos minä pyydän, mutta enpä minä sitä sormusta muista itsekkään joten juhlissa yms. on kyllä ilman sormusta.

Itseasiassa minäkin olin pitkään ilman sormusta, kihlasormuksen kadotin joskus 4v. sitten (kihloissa ollaan olut 6½v) ja uutta ei tullut koskaan ostettua.Naimisiin mentini "vasta" 4kk sitten jolloin ostettiin uusi sormus ja nyt sitä olen sormessa pitänyt.(ja toivottavasti en kadota, oli sen verran kalliimpi kuin kihlasormus)

Vierailija

turvallisuus syistä en halua hänen käyttävän sormusta.

Lisäksi meillä kummallakin on sellainen työ (itse asiassa samanlainen) ettei sormuksen pito ole töissä mahdollista.

Vierailija

Vain tiskatessa ja ruokaa laittaessaan ottaa sen pois.

Itse en käytä sormuksia juuri lainkaan. Töissä en voi käyttää ja hukkaisin ne aika pian, jos kuljettaisin niitä mukanani.

Vierailija

tai juhlissakaan, ei siis missään tilanteessa. Minua hänen käytöksensä loukkaa, loukkaannunko turhasta? Itselläni on sormukset aina sormessa. Totta kai vapaa-ajalla esim. urheillessa ja pihatöissä sormuksen voi jättää pois.

Vierailija

Minulla aina sormukset sormissa, mutta mies laittaa vain juhlatilaisuuksiin tai hääpäiväksi tms. - jos muistaa. Ei käytä siksi, että sormeen tulee ihottumaa, vaikka sormus onkin kultaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat