Miksi moni mies on homofobikko, mutta silti haluaa naisensa kanssa peppuseksiä.

Vierailija

Samaa paskaa on sekä miehen että naisen perseessä. Naurettavaa. Monen miehen on niin vitun vaikee hyväksyä, että ehkäpä sitten kuitenkin itsessäkin asuu pieni bi. Mutta ei, ja jos " mun pojasta tulee homo, niin se ei oo enää mun poika" . Säälittävää kerta kaikkiaan.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Itse en henkilökohtaisesti tajua peppuseksin ihanuutta, kun mulla kerta on jo olemassa reikä ihan seksiä varten. Niin miksi ihmeessä nyt erikseen alkaa työntämään vehjettä perseeseen??? Musta suuseksi ja anaaliseksi ei oikein oo verrattavissä. En mä sentään suulla paskanna.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Itse en henkilökohtaisesti tajua peppuseksin ihanuutta, kun mulla kerta on jo olemassa reikä ihan seksiä varten. Niin miksi ihmeessä nyt erikseen alkaa työntämään vehjettä perseeseen??? Musta suuseksi ja anaaliseksi ei oikein oo verrattavissä. En mä sentään suulla paskanna.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Samaa paskaa on sekä miehen että naisen perseessä. Naurettavaa. Monen miehen on niin vitun vaikee hyväksyä, että ehkäpä sitten kuitenkin itsessäkin asuu pieni bi. Mutta ei, ja jos " mun pojasta tulee homo, niin se ei oo enää mun poika" . Säälittävää kerta kaikkiaan.

homonettisivujen äärellä........naisparat.

Vierailija

niin naisillakin on anaali ja miehillä myös, ja heteropariskunta voi harrastaa anaalia puolin ja toisin. niin että miten nämä asiat liittyvät homouteen?

Vierailija

Ja aina halvetavasti. Siinä se pointti just on. Miksi homojen persepano on niiin kauheeta, mutta heteroparin ei? Mitö eroo niillä on? Ei tasan yhtään mitään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat