Millaistakohan se olisi jos olisi miehenä mies joka

Vierailija

haluaisi seksiä säännöllisesti ja mieluiten usein? Joka kävis kimppuun ja ottaisi ja haluaisi. En jaksais enää tätä puutetta, seksiä on ihan epäsäännöllisesti eli voi mennä helposti 2-3kk jopa kauemminkin kokonaan ilman tai sitten olla muutaman kerran kuukaudessa mutta kun sekään ei minulle riitä. Haaveilen ja unelmoin ja niille tunteille on kohdekin muttei siitä mitään tule kun en halua pettää enkä erota koska muuta valitettavaa ei ole ja hän on hyvä isä lapsellemme. Mutta näinkö minä sitten näivetyn ja kuivun kunnes kuolen, se on kauhuskenaarioni.

N28

Kommentit (8)

Vierailija

on erämies ja hän käyttää sorsa-ja teerijahdissa linnunkuvia eli ns. kaaveita. Voisiko tekofjöösa olla ratkaisu miehellesi? Siis jos hän ei halua kaltaistasi valaskalaa? Entä ns. TILTO (vai kirjoitetaanko se TILTU - IITIN TILTU) olla ratkaisu Sinun (Sopiihan, että sinuttelen) ongelmaasi?

-Piolookityttö Savosta

Vierailija

se valas joka ei ole henkisessä kasvussaan edes puberteetti-ikää vielä saavuttanut taitaa näkyä ihan omassa peilissäsi kun pitää noin typerästi kommentoida.

Ap

Vierailija

Pettää en halua, se ei vaan sovi mulle. Rikkoisin jotain itsestäni silloin, en ole sellainen ihminen. Puhumattakaan tietysti siitä loukkauksesta, mikä se puolisolleni olisi.

Enpä tiedä mitä tässä pitäisi tehdä...elämä ei ole täydellistä, mutta seksuaalisuus on ainakin mulle niin tärkeää, että pitääkö sitä näin iso osa elämästään uhrata?

Vierailija

Olen mies ja saman ongelman kanssa painin.

Pettänyt olen mutta ei se oikeen hyvältä ratkaisulta tuntunut. Vähän niinkuin tekisi jotain rikollista

ja pitemmän päälle rankkaa henkisesti. Lisäksi riski että ihastuu toiseen on aika valtava. Minulle kävi niin

ja kun en halua perhettäni hajottaa niin pakko oli lopettaa ja kärsiä.

Vaimoa ei kiinnosta ja sille ei vaan mitään tunnu voivan.

Onko uhrauduttava? Minä olen päättänyt lasten takia pysyä. He ovat niin fantastisia että en halua menettää

päivääkään heidän kanssaan. Jos ero tulee niin silloin kaikki hankaloituisi.

Vaimokin on rakas vaikka ei seksipuoli luista ja häntäkään en halua satuttaa.

Ei kai se kannata uhrata perhetta sen takia että hormoonit ajaa järjen edelle. Vaikka välillä tekee seksiä

niin mieli että ei tahdo nukuttua saada. Onneksi unessa voi sitten jännitys purkautua.

Hölmöltä tuntuu kun aikuisen seksielämä on teinin tasolla joka joutuu vessassa runkkaan : (

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Alueet

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat