Millaisia tavoitteita laihduttajilla?pituus ja paino nyt?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Niin minkä kokoiseksi tahotte ja mikä tilanne on nyt? ja paljonko pituutta löytyy?

Kommentit (14)

Vierailija

paino tällä hetkellä 74,8 kg. Pituutta 165 cm. Olen pudottanut 19,7 kg mutta aikaa siihen on mennyt 1 ½ vuotta. Nyt on tiukkaa, tosi hidasta on pudotus nyt, viime viikolla vain - 200 g.

Vierailija

itse olen 163cm pitkä ja painan 72,5kg.puolessa vuodessa paino pudonnut 7kg,olen oppinut nauttimaan liikunnasta,pyöräilen joka toinen ilta 18km ja niinä päivinä joina en polje niin käytän kuntokeskustani.painoa saisi vielä pudottaa mutta nyt 2kk:tta ollut paikallaan eli jämähtäny.neuvolasta käskivät vaan olla itkeä ja kärsivällinen ni paino alkaa taas pudota.itsekuri ollut ennen huono mutta nyt parempi eikä makeakaan enää niin maistu kuin ennen.vettä juon 2l päivässä eli aika hyvällä mallilla jo nyt,olen tyytyväinen. :=)

Vierailija

pituutta löytyy täältä 171 ja tavoite 65-68kg. lähtöä oli pari kuukautta sitten 79,2 ja tällä hetkellä paino 73. joo, pudotettavaa vielä riittää, mutta oon tosi tyytyväinen tähän mennessä tippuneeseen painoon.

harmi vaan, kun paino on jo vähän tippunut, niin meinaa tuo motivaatio olla välillä kadoksissa ja plussaviikkoja onkin nyt muutama saatu aikaiseksi=(

muttta sisulla mennään eteenpäin, tai siis alaspäin=)

Vierailija

Eli olen 175cm ja tavoite on 78kg..se realistisesti saavutettavissa. Alle 75kg olisi minun pituudella jo normaalipainoinen, jos sitten sinne vielä yrittäisi, kattoo nyt. Olen isoluinen ja lihaksikas, nuorena painanut 68kg, mutta sinne en edes halua enää. Laihdutusta 2kk takana. Lähtö oli 88.6kg ja nyt ollaan puolen välin tietämillä tavoitteesta.

Vierailija

Eli olen 167 cm pitkä ja tavoitteena olis painaa ennen ensi kesää 57kg, painan nyt 71 kg. Joten matkaa on paljon vielä edessä! Mutta toivotaan että tällä kertaa onnistuu :)

T:viaVictoria & tyttö 4kk

Vierailija

Olen aina ollut hoikka (tällä pituudella paino sahannut 60-76 kg välillä aikuisiässä), pieniluinen, joten painoakaan ei kovin paljon tarttis olla.

Pituutta 180 ja painoa oli 76 kg kun aloitin. Ei liikaa, mutta ihan liikaa siihen mihinolin tottunut. Ja voin kertoa, että sitä löysää lihaa oli kanssa, kun ei ne pienet luut paljon paina, kaikki ylimääränen oli läskiä.

Tavoitteena olis painaa 67 kg nyt aluksi ja sitten ehkä vielä muutamia kiloja pois vielä jos jaksaa. Tällä hetkellä painoa 68,7 kg kun laihdutusta takana pian 2 kk.

Vierailija

Olin ennen lapsia 68kg, mikä oli minulle helppo ylläpitopaino. Muutama vuosi siitä taaksepäin olin jopa 62kg, mutta niihin lukemiin en edes pyri enkä uskoisi pääseväni enää. Pituutta on 173cm ja painoa tällä hetkellä 86,8 (hih, tarkalleen) eli matkaa vaikka kuinka... en edes halua ajatella koko tavoitetta, kunhan pääsen ensin 7:llä alkavaan painoon, sitten vasta alan tavoitella painon putoamista alle 70 kilon. Pieninä etappeina kohti ensi kesää :)

TT

Vierailija

Siispä, pituutta 162cm painoa pari vkoa sitten urakan alussa =) 72kg, tavoitteena n. 55 kg, jos löytyytsemppiä niin pari kiloa alle tuon. Jouluksi välitavoite 65kg. Tavoitepaino on se paino, mikä oli ennen herkuttelua ja mässäilyä. Liikunta jäi, minkä tilalle illan kuluksi piti mussuttaa herkkuja. Liikkua en ehdi edelleenkään hirveesti, mutta herkkupeppu ! yritetään kesyttää ;).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat