Hei! Kaipaisin kaveria Montignacin dieetille!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen aloittanut perjantaina Montignacin dieetin ja olis kiva laihduttaa kaverin kanssa, joten löytyiskö ketään? Kirjan saa tilattua netistä tai ostettua kirjakaupoista. Kirjan nimi on Syön hyvin siksi laihdun, ja pysyn hoikkana! Kirjoittaja on Michel Montignac. Hänen kotisivuilla voi käydä tutustumassa jos vieraat kielet taittuu. Sivu on www.montignac.com

Teoria on aluksi hieman vaikea mutta kyllä sen pian sisäistää!

Kommentit (4)

Vierailija

Mää voin ilmoittautua puoliksi. Olen pari kertaa aiemmin ollut montilla ja mulla se toimii loistavasti ja olo on myös loistava. Nyt olen raskaana ja olo kamala jatkuvasti ja mietinkin että kokeilisin mitä vaikutusta montidieetillä olisi olotilaani. Mutta en aio olla mitenkään rankasti, painon pudotus ei ole tavoitteena. Ja muuten, kyseisen dieetin sivutuotteena minä sain toimivan vatsan. Ennen ensimmäistä dieettiä oli hirveitä vatsaongelmia, kokeilin välttää yhtä jos toista, mutta dieettiin ongelmat jäi. Että tsemppiä vaan. Siihen meinaa jäädä koukkuun :)

Vierailija

Mä en tiedä onko täällä kukaan varsinaisesti Montilla, mutta meitä vähähiilarisia kyllä on jonkun verran. Tuu mukaan KARPPIKASAAN!! Saat vertaistukea ja tsemppausta, jos kaipaat, tai voit jutustella muuten vaan!



Vierailija

Minulle taas tuntuu että montin dieetti Tuo kauheasti ilmaa vatsaan, ja

ihan kuin olisi ummetusta. En tiedä yhdistelenkö oikein, syön rasvattoman luonnonjogurtin kanssa sokeroimatonta mansikkakeittoa, voiko niin tehdä? Sitten olen syönyt lihan kanssa kasviksia ja sokeroimatonta majoneesia vähän vain, kyytipojaksi. Hedelmien kanssa olen tarkka millon niitä syön. Pitäisikö mennä tietty aika ennenkö voi syödä jogurtin jälkeen lihaa tai leipää? Välillä meinaa mennä usko, kun vaaka ei ole heilahtanutkaan, ja kovasti jotkut kehuvat että miten pian on lähteny kilot tippumaan ja hurjaa vauhtia laihtuvat. Minulla on kilpirauhasen vajaatoimintaa ja useita dieettejä peräkkäin. Olen kuitenkin aika nuori (24), etten usko että nämä asiat kuitenkaan voisi täysin estää lahtumisen. Mitä mieltä sinä olet?

Vierailija

Minulle ei ole jäänyt mielikuvaa vatsaongelmista. Nyt olen pari päivää diettiä soveltanut ja yleensä kiinnittänyt huomiota hiilihydraatteihin, ja olo on ollut parempi ja vatsa myös.

Minä söin montilla ollessa pääpiirteittäin niin että aamulla maustamaton rasvaton jugurtti itse keitetyn luumusoseen kanssa (pilteissä esim. muunneltua tärkkelystä) ja itse tekemääni ruisjauho+grahamjauho+siemenleipää suolkurkkujen tai rasvattoman raejuuston kera. Varsinaisen lounaan söin noin viiden tunnin päästä mutta noin parintuntia aiemmin otin jotain juustoa makkaraa tms. Lounaalla kokolihaa ja kasviksia ja salaattia(ei porkkanaa) tai munakasta tms. Lisäksi juustoja, leikkeleitä raejuustoa tms. Iltapala oli yleensä aamupalan kaltainen tai esim. kaurapuuro. Marjoja söin ja rahkaa jaleipäjuustoa, tummaa suklaata, pähkinöitä ym. kun " hemmottelua" kaipasi.



Sen huomasin että rasvan kanssa ei tarvinnut olla tarkkana mutta hiilihydraattien kyllä että ne olivat hitaita. Ja elintarvikkeiden tuoteselostukset täytyi tutkia tarkkaan koska hyvin usein niistä löytyi jotain tärkkelystä tai vastaavaa. Esim osassa jugurtteja, ruokakermoissa, pilteissä, makkaroissa.... Eikä kärsinyt rasva-aterialla olla sitä tärrkelystä, tai sokeria eli hiilareita. Heti näkyi tuloksessa. Kevyttuotteet laitoin täysin pannaan dieetin jälkeen. Rakenne saatu hiilareilla kun rasva on poistettu. Kirjassa olevaa elintarvike taulukkoa tutkin välistä hartaastikin :)



Kyllä se siitä. Usko pois kun vaan jaksat olla tarkkana. Alku on työlästä mutta sitten se alkaa sujua ihan itsekseen. Tsemppiä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat