Voiko Pyrvin-kuurin ottaa vaikkei 100% tartunnasta?!

Vierailija

Mulla on ihan hysteerinen pelko kihomatoja kohtaa. Yhdessä tuttavaperheessä niitä on ollut, ja vaikka hygieniasta on huolehdittu jne. mulla on koko ajan mielessä, että ollaan saatu niitä sittenkin. Ja käydäänhän me kerhoissa ja muissa paikoissa, joista sen tartunnan on voinut saada myös.

Oireita ei lapselle tunnu olevan (ei valvo öisin, ei matoja kakassa), mutta vähän punoitusta peräaukon ympärillä. Itseäni sen sijaan " tuntuu kutittavan" koko ajan -tiedän, että voi olla psykosomaattista tässä vaiheessa kun kyttään hulluna oireita...

Otettaisko Pyrvin-kuuri kaikille jo valmiiksi vai pitääkö odottaa, että matoja näkyy paljaalla silmällä (yök)???

Kommentit (3)

Vierailija

meilla kans tuttava perheessa oli matoja ja hain kuurin kaappiin oottamaan, ja tutkin koko ajan hysteerisesti kakkoja ja muuta, mutta eipa se tartunta meille tullu.

Kyl sen voi ottaa varmuuden vuoksi ei siita kai mitaan haittaa ole.

Mut se siivominen on kuulemma kova urakka.

Vierailija

Pestäänkö kaikki lelut, myös pehmolelut? Mitä muuta olennaista?

Mua siis suorastaan ahdistaa kun mietin koko ajan, että niitä munia on joku lelukori täynnä. Harmittaa, kun tavattiin niitä tuttavia liian pian niiden matotaudin jälkeen. Vaikka pestiin omia ja vauvan käsiä, tuntuu, että niitä on voinut kulkeutua vaikka missä.

t. hysteerikko-ap edelleen

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat