Apua yskään?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kylläpä tuntuu olevan nuhaa liikkeellä! Meillä tähän liittyy vielä semmoinen ekstra kuin kunnon limayskä. Valveilla ollessaan poikaa yskii vain hiukan, mutta annas olla kun menee makuulle, johan alkaa köhä. Nytkin yskii tuolla makkarissa. Aina ei edes herää, mutta nytkin olen jo monta kertaa joutunut käymään rauhoittamassa. Parhaassa tapauksessa oksentaa. Tämä on tapahtunut nyt kolme kertaa 2 päivän aikana. Jotenkin se lima siellä kurkussa ärsyttää just makuuasennossa ja sitten sitä pois yskiessä tulee ruoatkin mukana. Poika 9½ kk.

Yskänlääkkeet ei kait tämän ikäisille käy, mutta onko mitään keinoa helpottaa oloa? Uni on tosi huonolaatuista varmaan, kun minuutin välein köhii. Alkaa välillä itkemäänkin sitä yskimistä. Onko muilla ollut vastaavaa puklailua yskän yhteydessä? Kauanko yskä/nuha voi kestää? Missä vaiheessa lääkäriin?

Auttakaa, pliis, oon kyllästynyt pesemään oksulta haisevia petivaatteita...

Kommentit (1)

Vierailija

Helpottaa sekä yskää että nuhaa. Siis kylppäriin vauva sylissä, suihku ruiskimaan kuumaa vettä seinälle ja istuskelua höyryssä 10-20 min. Itse pidämme vielä sängyn vieressä ilmankostutinta. Siitä huolimatta yskä ja/tai nuha on saattanut vaivata pitkälti toista viikkoa.

Sopivasta lääkäriinmenoajankohdasta otan itse vinkkejä itsehoito-oppaista, jollaisia löytää esim. apteekeista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat