Hullut päivät ovat niiiin huijausta!

Vierailija

Itse Stockalla töissä olleena tekee pahaa nuo huijauspäivät. Hulluilla päivillä myytävänä olevat tuotteet eivät ole Stockmannin vakituotteita vaan vartavasten ostetaan iso erä skeidaa mitä myydään kohtuullisen hyvään hintaan. Sitten myydään jotain laatutavaraa naurettavalla alennuksella tai jopa kalliimmalla hinnalla ja ihmiset ostavat " hulluna" . Burberry paita minkä oikea hinta on 115e myydään sitten hintaan 110e ja kaikki ajattelevat että nyt ostetaan kun halvalla saa!

Sivut

Kommentit (52)

Vierailija

ei kummempaan alennusta mun mielestä ostin silti miehelle kun oli hyvännäköiset. Cd:t ja dvd:t ym. elektroniikka oli edullista. Toki seillä on nää sisäänheitto tuotteet ja sitten paljon myydään keltaisilla lapuilla normaali/ylihintaista. On selvää, että nää Bogit, Name it ym. yliarvostetut halpiskamat räjähtääkin käteen, mutta niin ne tekee normaali hinnoillakin.

Vierailija

en minäkään kyllä ymmärrä sitä massahysteriaa - ei siellä tosiaan nii-iin halpaa ole että tungokseen kannattaisi mennä ähkimään ja hikoilemaan. Ja tiesittekös muuten, että tavarantoimittajat MAKSAVAT STOCKALLE, että saavat tuotteensa juuri näille paljon mainostetuille hulluille päiville. Eli vaikka sinulla olisi kamaa tosi halvalla iso kasa, he eivät sitä ota ellet maksa heille hullut päivät-lisää. Uskokaa tai älkää. Näin siis stocka saa superhalvalla kamaa ja katteet ovat huipussaan.

Vierailija

Ei HP olisi noin suosittu jos vuodesta toiseen ihmisiä vain huiputettais! Kai me jossakin vaiheessa tajuttais että huijausta koko homma. Itse olen ainakin löytänyt hulluilta päiviltä laadukkaampaa tavaraa kuin naapurikaupoista samaan hintaan.

Ja tuo että tarjoustuotteet eivät kuulu normaalivalikoimaan, sehän on just JUTUN JUONI! Kun muualla on noita Hintakaruselleja sun muita 3+1 päivää, niin myydään ylijäämäkamaa tarjoushintaan. Stockalla siis ihan varta vasten hulluille päiville hankittua, uutta, yleensä ihan stockan laatutasoista tavaraa.

Vierailija

mainostanut noita poroja ja niiden hienoutta. Oli pakko sitten ostaa tälle kaverille se poro tuliaisiksi kun sen siihen hintaan näin! Ja yhdessä sitten vertailtiin ja mitään eroa ei löydetty.

T. se budapestin-kävijä

Vierailija

Itsekkin kaupassa ollut töissä ja ihan välillä naurettiin asiakkaille kuinka ne on niin höynäytettävissä tarjouslappujen perusteella.

Kun normaalihinta on 5.50 ja nyt saat nipussa tuotteita 4 kpl 20 eurolla niin jengi kerää hulluna ajatellen että ompas halpaa ja nyt kantsii ostaa.

Ja ap. sinä et muuten ole kovinkaan luotettava työntekijä kun kuitenkin puhut firman nimellä ja kerrot sellaisia asioita joita tuskin edes saisit kertoa. hmm...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Itse Stockalla töissä olleena tekee pahaa nuo huijauspäivät. Hulluilla päivillä myytävänä olevat tuotteet eivät ole Stockmannin vakituotteita vaan vartavasten ostetaan iso erä skeidaa mitä myydään kohtuullisen hyvään hintaan

Joooo, en muistakaan että Stokkalla olisi aikaisemmin ollut myynnissä mm. Kivi-tuikkuja tai Arabian 24h astioita tai Iittala Verna tai Gaissa sarjaa. ;-)

Nämä ovat kuitenkin hulluilla päivilläkin ihan ykkösluokan kamaa jota myydään. Ehkä ovat vaan jonkinlaisissa promopaketeissa ja hinta sen takia halvempi että Stokka on tosiaan ostanut niitä ison satsin. Se ei kerro kuitenkaan laadusta mitään.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Itse aikanaan ostin 4 Teema lautasta Anttilasta (ihan Arabian paketissa), ei kai ne sielläkään II-laatua voi myydä mainitsematta? Ja pari viikkoa myöhhemmin 2 " samanlaista" lautasta Espalla olevasta Arabian myymälästä. Nuo Espalta ostetut lautaset erottaa ihan silmät ummessa. Espalta ostettu kun painaa huomattavasti enemmän kun Anttilasta ostettu ja kun lautaset on pinossa, niin ihan selvästi näkee mitkä on Espalta ostettu, ne kun on paljon paksumpia ja pyöreämpireunaisia.

Tuo ei nimittäin ole normaalia vaan kyseessä on ollut jonkinlainen virheellinen erä. Itse olen ostanut 24h sarjaa sekä Arabian tehtaanmyymälästä että Anttilasta että Stokkalta hulluilta päiviltä ja ovat tasan tarkkaan samaa kamaa.

Vierailija

..Siis, eihän siellä ketään pakoteta ostamaan mitään. Ihmiset ostavat ihan vapaaehtoisesti sitä, mitä kuvittelevat tarvitsevansa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat