G: Oletko enemmän kaunis vai seksikäs?

Vierailija

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

esim. mua ei näe edes kotona vararenkaan paljastavissa paidoissa tms. jokaisessa ihmisessä on kauniita puolia, ne pitää vaan tuoda esiin. en ole täydellinen, mutta tarpeeksi kaunis ja se asenne näkyy

maailmalla reissatessani olen muutenkin pannut merkille että suomalaiset ovat poikkeuksellisen kaunista kansaa, mutta eivät usko tähän itse ja sitten kääriytyvät kaiken maailman marivällyihin

Vierailija

mikymppisiä, niin heiltä kysytään aina paperit ja rafloissa nuoret kollit kiluavat perään. Heistä on sanottu usein, että näyttävät ainakin 10-vuotta nuoremmalta ikäänsä. Monella on myös täällä venezuelalaistausta ja pitkät hulmuavat hiukset, suuret silmät ja hoikat kauniit raajat. Kasvot melko täydelliset. Ja varsinkin tuttujen miehet ja miehen kaverit aina kehuvat tämän palstan mammoja herkkupepuiksi ja pantaviksi pakkauksiksi.

Olenkin usein miettinyt, että keitä ovat ne kaupassa ja puistoissa näkemäni ylipainoiset tuulipukutantat, joilta maripaidan helma lörpsöttää takin resorin alta ja kirjava naama kiiltää...

Tai ne nuoret rööki suupielessä kulkevat parikymppiset " herkkupeput" , joilla vanteet pullistelevat lantiofarkkujen yli...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat