Ex-haahujen viikonloppu

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta kaikille!

Tässä tulee sitten np-ultra kuulumisia. Alkuun beibi nukkui, mutta hetken päästä alkoi sen päiväinen meno, että taitaa olla samanlainen menijä tulossa kuin esikoinenkin! Kaikki oli kunnossa, selkäranka - ja ydin oli ok, samoin vatsanpeitteet, nenäluu näkyi selvästi, mahalaukussa oli nestettä, sydän ja aivot näyttivät normaaleilta. Yksi omituisuus kuitenkin löytyi: Sikiö vastasi viikkoja 14+2, vaikka viikkoja piti olla vasta 12+6! Käsittämätöntä, koska viikoilla 7 ja 8 tehdyissä ultrissa vastasi täysin viikkoja ja ovulaatiosta olen satavarma. Kätilö yritti esittää, että hedelmöittyminen on tapahtunut 17.-18.7., mikä ei mitenkään voi olla mahdollista, koska viimeiset kuukautiset alkoi vasta 16.7. Ovulaation olen viimeisen vuoden tunnistanut sataprosenttisella varmuudella, joten en ymmärrä mistä heitto voi johtua! Kätilö väitti, että tässä vaiheessa perinnölliset kokoerot eivät voi vielä näkyä, mutta muutakaan syytä mittavirheen lisäksi en keksi. Kaivoin sitten esikoisen ultrakuvatkin ja niissä oli sama homma: np-ultrassa sikiö oli vähintään neljää päivää suurempi, kuin olisi kuulunut olla ja rakenneultrassa reilun viikon. Esikoisen ensimmäisen mahdollisen hedelmöittymispäivän tiedän ehdottoman varmasti, koska seksiä ei siinä kierrossa ollut kuin kaksi kertaa peräkkäisinä päivinä.

No, laskettua aikaa ei kuitenkaan vielä muutettu, vaan katsotaan vielä rakenneultrassa. Kätilö myönsi, että ainakin päämitta heillä saattaa olla väärin ohjelmoitu (Turun Medisonar). Outoa kuitenkin on, että kaikki vauvasta otetut mitat vastasivat tasaisesti suurempia viikkoja. Ai niin, unohtui mainita, että suuresta pääperämitasta johtuen niskaturvotusta ei enää voitu luotettavasti mitata, mutta minkäänlaista turvotusta ei kuitenkaan näkynyt.

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Riax rv 13+0 (14+3)

Kommentit (6)

Vierailija

Riaxille onnittelut hyvistä ultra kuulumisista!!! Edellisessä raskaudessa meidän Iiromme kasvoi koko ajan tasaisesti ja syntyi lopulta viikolla 19+6, mutta ruumiinavauksen yhteydessä selvisi, että viikkoja olikin oikeasti 21+5 eli melkein 2 viikkoa heitti kaikki ultrat, joita sentään tehtiin yli 10.

Tänään kuitenkin hyviä uutisia meilläkin eli syke näkyi. Viikkoja 6+3, vaikka olisi pitänyt olla enemmän. Tämä saattaa hyvin olla oikein, koska minulla ei harmainta aavistustakaan ovulointi päivästä. Kuitenkin pitänee oman mielenrauhan takia käydä varmistamassa, että vaavi masussa kasvaa.Np-ultraankin on kuitenkin vähintään 6 viikkoa. Lasketusta ajasta ei vielä varmuutta. Ehkä jo seuraavassa ultrassa selviää.

Tänään lähden viemään lapsia isälleen viikonlopuksi ja menen itse moottoriradalle sihteeriksi kisoihin. Mies on työporukan kanssa reissussa, joten nähdään vasta sunnuntai-iltana. Mies meinasi jättää koko reissun väliin, koska lähtivät jo aamulla aikaisin. Pelkäsi, että jos saankin huonoja uutisia ultrassa. Passitin kuitenkin reissulle, koska olisin joka tapauksessa itse ollut viikonlopun tuolla hommissa.

Hauskaa viikonloppua kaikille!!!

Uba-aba rv 6+3

Vierailija

Mukava lueskella hyviä ultrauutisia, kun itse muistaa miten niitä ultrakäyntejä jännitti...

Täällä rakennellaan pesää äitiyslomalla - nyt on hankittuna vaunut ja jotain pientä. Vielä pitäisi käydä esim. Prismassa hankkimassa tuttipulloja, rintasuojia yms... Hoitopöytää emme tarvinneet ja aikamme kauppoja kierreltyämme päätimme toistaiseksi jättää myös pinnasängyn hankkimatta. Ne olivat niin kamalan isoja, että olisi todennäköisesti joutunut silti nukkumaan äp-laatikossa. Ostin nättiä kangasta, jolla sitten teen reunukset laatikkoon.

Päivät menee nopeasti, kun tällaisenä köntyksenä kaikki hommat sujuu jotenkin hitaasti. Kohta alkaa jo jännittämään, mähän olen la-listassa jo toisena - kääk!

Mukavaa viikonloppua!

Helis, 35+1

Vierailija

Kivat oli Riaxinkin ultrauutiset, onnea! :) Aika kumma juttu tuo viikkoja isompi koko, mutta parempi kuitenkin niin päin kuin että olis paljon pienempi! Lohdullista lukea että mitat voi heittää kaikkiin suuntiin. Itsekin silloin alussa ehdin hiukan huolestua kun ultran mukaan viikot oli pienemmät kuin mitä itse arvioin mahdolliseksi oviksen ja seksin mukaan... Mutta sitten tapahtui jonkinlainen kasvupyrähdys, ja nämä nykyiset viikot täsmää omaankin arviooni. Saa nähdä miten sitten np-ultrassa, siihen on vielä viikko, hui!

Taitaa olla flunssa tulossa. Päätä särkee ja on tukkoinen olo... Kävin äsken lääkärissä, kun vatsa ja selkä on vaivannut. Eipä tuo kovin vakavalta vaikuttanut, mutta kokeita otettiin kuitenkin tosi paljon. Helpottavaa sinänsä, suljetaan nyt ainakin pois kaikki ikävät tulehdukset jotka vois haitata raskauttakin.

Eilen mulla oli tapaaminen uuden työnantajan kanssa. Meni tosi hyvin kyllä. Olihan tämä mun raskaus pienoinen järkytys tulevalle pomolle, mutta ihan positiivinen olo jäi kuitenkin. Työsopimus allekirjoitetaan ensi viikolla, ja sain jopa palkankorotuksenkin :) Helpottunut olo kun sain kerrottua, eli ihan oikean ratkaisun taisin tehdä!

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!

joanna, 11+4 (tk:n mukaan 11+5... mitenköhän ovat laskeneet)

Vierailija

Minä myös varovaisesti raotan näitä sivuja.

Itse olen kokenut keskenmenot 04/05 rv 8+4 ja 07/05 rv 6+?. Nyt sitten olen raskaana, vaikka tämä piti olla juuri se kuukausi kun piti pitää taukoa, jotta ehtisin olemaan puoli vuotta töissä tammikuun alusta lähtien. Raskautumiseen siis tehosi tauko ja kesketetty yhdyntä;)))

Nyt sitten taidan alkaa pikkuhiljaa siirtymään tänne EX-haahujen puolelle ja tutustumaan kanssasisariin täällä.

Kuukautisten mukaan on nyt rv 5+5.

Kengu

Vierailija

Heipä hei vaan kaikille

Uskaltudun vihdoin tälle puolen, mutta vain kurkkimaan :)

Kirjoittelin vielä tuonne haahuihin, mutta nyt (jo) alkaa tuntua siltä, että täällä vertaisryhmä onkin ehkä lähempänä omaani.

Ihanaa lukea positiivisia ultrauutisia.

Ja todellakin, minullakin jokin siellä vatsassa taitaa asustaa. Ainakin niiden kaikkien tekemieni seitsemän (!) testin perusteella olen raskaana. Tai siis niistä niiden parin viimeisen varman plussan.

KM tapahtui heinä/elokuussa, joten ihan käsittämätöntä on, että olen jo raskaana. Jo tuo ajatus sinällään on mielestäni uskomaton. Yhdet kuukautiset ehdin tuossa välissä kokea.

Ei tarvinnutkaan odottaa taas vuotta :)

Päivittäin lasken tuolla kaikenmaailman laskureilla etenemistäni ja hankalaahan se on. Kuukautisten mukaan olisin nyt n 7+ jotakin eli kahdeksannella viikolla ja la:kin oliso kesäkuun ensimmäisinä päivinä. Itse tosin lasken oletetun ovulaation mukaan. Siis oletan sitä yhden viikon verran :) Ja laskurit näyttävät 5+4. Ja la jossakin kesäkuun puolen välin paikkeilla.

Joten mene ja tiedä, missä tässä sitten oikein mennään. Viikolla kuusi siis vähintäänkin.

Varasin ajan Femedaan ultraan kuukauden viimeiselle päivälle, mutta voi olla, että pyydän sen aikaistamista, jotta mieleni vähän rauhoittuisi. Kaksi viikkoa vielä.

Neuvolassa olen jo käynyt verenpainekontrollissa, sillä sairastan verenpainetautia. Skein tuntuu hassulta.

Oireina rinnat ovat " painallus" -arat ja nyt ei voikaan enää toteuttaa sitä syö-silloin-kuin-ehdit-pystyt-ja kykenet-ja-melesi-tekee-metodia. Tässä on ilmeisesti ihan aidosti syötävä säännöllisesti ettei heikotus iske. Hiukan toisinaan etoo ja pari sellaista repäisykipa on olltut, mutta siinä kaikki. Kuulunevat asiaan.

Opettelen tässä hiljalleen tuntemaan teitä tällä puolella.

Oikein ihanaa syysviikonloppua

Yhä hämmentynyt ja salaa hiukan onnellinen

Aapeli

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat