Miten helkutissa uskaltaudun taas auton rattiin? Viimeisestä ajokerrasta vuosia ja kynnys vaan kasvaa niin, että kohisee...

Vierailija

Ajatuksin moottoriteiden liittymistä ja ruuhka-ajasta Kehä 1:llä saa mut melkein oksentamaan...

Kommentit (8)

Vierailija

hiljaiselle parkkipaikalle treenaan ja joku katsoo ulkona paljonko etäisyys toiseen autoon on ja itse pitää arvioida sitä etäisyyttä. sillain sen oppii eikä tarvi pelätä parkkeerausta.

Vierailija

Tilanteesi on aika tavallinen, ja nykyään varmaan lähes kaikki autokoulut järjestävät tällaisia " kertausharjoituksia." Pari kertaa ajo-opettajan kanssa rohkaisee kummasti, ja samalla tulee kerrattua kaikki liikennesäännöt ym.

Toinen vaihtoehto on tietenkin mennä jonnekin todella harvaan liikennöidylle aluelle ajelemaan ja harjoittelemaan, mutta uskoisin että eka vaihtoehto on itsesi takia parempi.

Vierailija

Kun mieheni ajaa aina, niin ei tule harjoitusta.

Mene ensin jonnekin tyhjälle parkkipaikalle sunnuntaina ajelemaan, laajenna reviiriä ensin hiljalleen kotikulmilla.

Autokouluista voi varmaan saada " täydennyskoulutuskursseja" . Pyydä vaikka lahjakortti jouluksi.

Vierailija

vähitellen isommille teille ja kaupunkiajoon. Tosin ruuhkaan en vieläkään uskalla lähteä ja kammoa täpötäysiä parkkipaikkoja, yritän etsiä aina jonkun väljemmän paikan autolleni. Mulla oli paljon kiinni siitä etten luottanut itseeni, ajattelin aina että en selviä yksin auton kanssa ja mitäs jos jotain sattuu tien päällä jne. Mutta nyt olen saanut itseluottamusta sen verran että uskallan taas ajaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat