Luotatko mieheesi niin paljon että

Vierailija

päästäisit hänet mökille viikonlopuksi 10v nuorempien opiskelukavereiden kanssa, joukossa paljon sinkkutyttöjä?

Sivut

Kommentit (129)

Vierailija

viikkoja. Naiset tosin vain muutaman vuoden nuorempia ja joukossa paljon muitakin miehiä.

Tottakai luotan. En olisi hänen kanssaan jos pitäisi ihmetellä jatkuvasti pettääkö vai ei. Ja jos pettäisi, niin sillehän en mahtaisi mitään, enkä asiasta koskaan tule tietämään, joten mitäpä siitä.

Vierailija

Luotan mieheeni täysin. Vasta joku aika sitten usutin häntä työpaikan juhliin jossa naiset on ollu perinteisesti päällekäyviä. En luota niihin naisiin, mutta mieheeni kyllä. Se tietää kyllä mitä menettää jos menee mokaamaan.

Vierailija

Se on eri asia kuin en päästäisi.

Eikö miehelläsi ole muita kavereita kuin kymmenen vuotta nuorempia sinkkunaisia. Se on minusta vähän huolestuttavaa sinun kannaltasi.

Vierailija

Onko se sitten paha tai ei, niin siitä voidaan olla montaa mieltä. Pienessä tuiskeessa alkavat puolialastomat naiset jotenkin kiinnostaa (miestä). Siellä käydään kimppasaunassa ja kikerretään ja nauretaan yhdessä. Tytöt osaavat olla tosi söpöjä ja hurmaavia. Ihastumisia tapahtuu. Ehkä ei sen vakavampaa, mutta minä en päästäisi. Tai lähtisin itse mukaan.

Olen itse ollut se vetävännäköinen sinkkunainen, jota monet ukkomiehet ovat havitelleet. Se oli kivaa leikkimistä aikanaan. Aivan varmasti nykyisin on samanlaisia naisia.

Vierailija

aan hänen menojaan? Olisiko tällainen mies mielestänne uskollinen?

Vai olisiko parempi, että osoitatte miehellenne sen verran luottamusta, että sallitte hänelle oman elämän ja omat menot (niin, myös paikkoihin missä on niitä " paheellisia synnyttämättömiä vamppeja vaanimassa varattuja miehiä" ) ja tekojensa kontrollointi jäisi miehelle itselleen?

Minusta on ainakin eri asia, onko ihminen uskollinen omasta tahdostaan vai ainoastaan siksi, ettei hänellä ole mahdollisuuksia pettämiseen.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Minullakin miehellä on opiskelukavereina parikymppisiä sinkkunaisia (aika moni tosin taitaa olla melkoisen vakiintunut) ja jos hän mitenkään ilmaisisi halunsa lähteä tuossa porukassa mökkeilemään, niin senkun menisi! Meillä on yhteisiä vuosia takana jo yli 20 ja luotan mieheeni täysin. Olemme molemmat aktiivisia kuorolaulajia ja kummallekin on vuosien varrella tullut moniakin sellaisia esiintymismatkoja, joilla toinen ei ole ollut mukana. Ei ole kertaakaan edes tullut mieleen a) itse pettää tai b) epäillä, että toinen pettää tällaisella reissulla. Onneksi tuo 53% on todellakin olemassa!

Vierailija

ne olisivat 20-vuotiaita. ;)

Sanot, ettette tarvitse muita miehiä tai naisia, riittää te kaksi ja lapsenne? Oletko tosissasi??!

Kyllä minusta terveeseen parisuhteeseen kuuluvat myös menot omien ystävien kanssa. Liika symbioosi ei ole hyvästä. Mutta ystävät ja kaverit ovat eri asia kuin ulkopuoliset rakkaus- tai seksisuhteet, niitä parisuhteeseen ei mielestämme kuulu! Siinä mielessä emme tarvitse muita miehiä tai naisia.

ap

Vierailija:

Lainaus:

ja jos meitä 10 v nuorempia olis mukana niin ne olis sit 14 vuotiaita! et silleen. me ollaan 24v ja onnellisia yhdessä, 2 pientä poikaa, ei tarvita muita miehiä tai naisia!

Vierailija

ruokaa ja jutellaan jne. En ymmärrä, miksi varatut miehet viettää aikaansa baareissa, kun kotona perhe. Kaipa sitä joskus voi käydä, mutta jos joka viikonloppu sama meno, niin mies kyllä aika kakara.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Älytöntä kyttäämistä teidän elämä! Jäätte kyllä paljosta paitsi, jos kaveripiiri saa koostua vain tietyn ikäisistä ja tietyssä elämäntilanteessa olevista ihmisistä.

Mutta silti...tuollaisiin mökki-iltoihin yms. mennään joko yhdessä tai ei ollenkaan. Illanvietot jne. ovat eri asia. Me vaan arvostamme parisuhdettamme sen verran paljon että se menee kaverisuhteiden eteen monissa tilanteissa.

Vierailija

Mikä heistä tekee huonoa seuraa? Jos mieheni haluaisi pettää minua, hän tekisi sen vaikka työpaikalla.

ap

Vierailija:

Lainaus:

en usko että edes lähtis tuollaisessa seurassa mihinkään

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat