Uskomatonta! Mä oon niin kiukkuinen mieheni vaimokkeelle, ettei oo tosikaan!

Vierailija

Tiedän kyllä että se ihminen on jotenkin yksinkertainen, vailla mitään käytöstapoja, yleissivistystä ja hienotunteisuutta, mutta nyt se kyllä on ylittänyt rajansa.

Että se oli mennyt penkomaan mun laukkuani ja selaamaan yksityistä kalenteriani ja päätellyt sitten pienessä aivokopassaan, että minä olenkin varmaan raskaana kun kalenterissa luki " ultra" . (Oli puhunut veljelleni ja tämä äidilleni...)

Olenkin raskaana, mutta tämä on vasta niin alussa etten tosiaankaan halua puhua asiasta vielä kenenkään kanssa (paitsi miehen), koska meillä on ollut ongelmia raskaaksitulossa ym. Ja nyt tää " kälykokelas" on suputellut " salaisuuttaan" pitkin kaupunkia, tietysti ekana äidilleen, joka onkin sitten oikein kunnon juoruämmä.

Voi V***U suoraan sanottuna. Oon todella loukkaantunut. Tiesin kyllä että " käly" on juoruilija ja penkoo huoletta muiden tavaroita, käy kaapeilla (niin, hän ottaa käsitteen " ole kuin kotonasi" tosiaan ihan kirjaimellisesti vailla mitään häveliäisyyttä), mutta että mun käsilaukkuakin. Uskomaton ihminen! Ja mä olen yrittänyt olla sille mukava.

Kommentit (7)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Alueet

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat