Onko pervoa jos äiti saa orgasmin imettäessään? (ev)

Vierailija

En ole itse saanut mutta luin eräästä lehdestä yhdestä naisesta joka kuulemma sai. Voiko oikeesti saada? Onko se teidän mielestä pervoa. Mun mielestä ällöä!

Kommentit (11)

Vierailija

Tässä yksi päivä ihmettelin, kuinka en tunne ollekaan kummassa tississä melkein vuoden ikäinen lapsi on kiinni :)! Oli nukahtanut rinnalle eikä enää imenyt kuin satunnaisesti unissaan. Laitoin oikein silmät kiinni ja yritin tuntea eron rinnoissa, mutta ei... Enkä mulla on jotenkint tavallista tunnottomammat rinnat =).

Vierailija

Mulle nimittäin kävi lapsena näin tosi usein -ei liene yllätys, että kiipeilin harva se päivä läheisen leikkipuiston köysissä.

Eikä mulla silloin ollut aavistustakaan mikä orgasmi on, tai että se liittyy seksiin, enhän mä edes tiennyt vielä asiasta nimeltä seksi.

POINTTI: orgasmi ei liity aina seksiin, eikä orgasmiin tarvita seksuaalisia mielikuvia. Äiti joka saa tahattomasti orgasmin imettämisestä tuskin ajattelee lapsestaan seksiajatuksia.

Ja imettäminen tuntuu hyvältä, sen kuuluukin tuntua hyvältä sekä äidistä että vauvasta. Sääli että moni nainen ei kestä sitä nykypäivänä, kun kaikki on vaan seksiä seksiä seksiä.

Vierailija

jos siitä kiksit saa, on se silloin pervoa. Ihme äiti jos pystyy omasta lapsestaan ajattelemaan jotain seksuaalista tai jos omaa lastaan imettäessä pystyy ajattelemaan hänen paikalleen jonkun muun ja näin saamaan itselleen mielihyvää... Ihan sairasta ja ällöttävää!!!!!!!!!!

Vierailija

Jos se on vaan tullut, niin mitäs pervoa siinä on. Fyysinen reaktio ärsykkeeseen.

Ja imetyshän tuntuu hyvältä, sen kuuluu tuntua hyvältä. Meinaatteko että ihmisiä olisi enää olemassakaan jos se olisi jotenkin tosi ällöä tai edes ihan neutraalia puuhaa. On surullista että monet ällöää imetystä ilmeisesti just sen takia, että ainoa nautinto mikä rinnoista saadaan kuuluu nyky-seksikulttuurin mukaan tulla mieheltä. Kun siinä hyvänolontunteessa minkä imetyksestä saa, ei ole mitään tekemistä seksin kanssa.

Vierailija

Ei varmaan nauti tuo äiti tilanteesta suuremmin. Hormonit ne taitavat heittää ja vaikuttaa meihin naisiin. Olemme nääs niiiiin monimuotoisia ja ulotteisia otuksia että...

Vierailija

On vielä paljon opittavaa elämästä, sexistä ja ihmisyydestä. Ihminen on psykofyysinen kokonaisuus ja seksuaalisuus on osa sitä koko ajan. Se ei kuitenkaan tarkoita että imetys olis mikään sexikokemus niinkuin esim miehen kans vaikka siinä sattuis orkku paukahtamaankin. Ja ei siinä tarvitse varmasti mitään kuvitella tai fantasioida.

Kuulkaa synnytyskin on seksuaalinen kokemus itsessään, siinä nainen kasvaa ja muuttuu niin fyysisesti kuin psyykkisestikin - ja näin käy halus tai ei. Ei seksuaalisuus ole pelkkää sexiä eikä imetys ole sexiä vaikka orkun nyt saiskin! Typerät!

Itse kylläkin olen ihmetellyt et mistä se orkku imettäessä vois tulla, mut varmaan se on se kohdun supistelu! Hyvä, kiitos!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat