G:Miten miehenne osoittaa romantiikkaa?

Vierailija

Omani ei mitenkään sillä tavalla josta pitäisin.Hän ei ole romantikko,inhoaa kaikkia lällynlällyn elokuvia.

Hänen mielestään romantiikkaa on esim.auttaminen kotitöissä esim..imuroiminen tai rikkinäisen korkokengän koron korjaaminen tai kissan kakkojen korjaaminen

Jee..

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Ei hän kyllä kovin romanttinen ole... No, muistaa aina syntymä- ja hääpäivät kukkasin ja pienin lahjoin, samoin äitienpäivät yms. Joskus (harvoin) tuo kukkia muuten vaan...

Ei se taida oikein miehiltä luonnistua =D

Vierailija

mun miehen mielestä romantiikkaa on ensin tuijottaa yhdessä elokuvaa ja mässätä karkkeja puol yötä. Ja loppuyö sitten panna... onneksi joutaa harrastamaan romantiikkaansa melko harvoin. Mä haluaisin ukon joka ilahduttais mua niillä kotitöillä...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Viimeksikin sytytin ruokapöytään pari tuikkukynttilää. Illalla menin aikaisemmin nukkumaan ja olin juuri nukahtanut kun mies ryntää makuuhuoneeseen ja huutaa, että et kai ole mennyt tuhlaamaan rahoja kynttilöihin!

Totesin unenpöpperöisenä ja sydän pamppaillen (ei ole kiva herätä toisen karjuntaan), että ne ovat vanhoja tuikkuja, rauhoitu.

Sitten mies mumisi jotain ja paiskasi oven kiinni.

Kukista saan kuulla, että taas olen tuhlannut rahaa joutavuuksiin. Synttäreinä muistan häntä ja saan kiitoksen sijasta palkaksi saarnan siitä, että meillä on jo liikaa tavaraa...

*huoh*

Olkaa iloisia jos teillä on tuhlaileva mies! Pihin kanssa menee hermot...

Miehes varmaan tappais mut: meillä palaa usita kynttilöitä IHAN JOKA IKINEN ILTA...

Vierailija

enemmän seelasta että ollaan sohvalla ja katotaan sylikkäin elokuvaa tai just joku kynttiläillallinen tai ei välttämättä ees kynttilä mut jotain mitä mies järjestäis ite, koskaan se ei osta mitään yllätyslahjoja tai kortteja tms... jos minä en ole ensin ostanut hänelle, sen jälkeen se ehkä saattaa muistaa ostaa jotain kivaa...

No tuohan se mulle aamulla kahvia sänkyyn ennen kun lähtee töihinsä, mutta kyllä minäkin olen sitä kahvia joka aamu miehelle sänkyyn tuonut 5 vuotta ja (no en ollut kyl töissä koko aikaa vaan 2,5 vuotta lapsen kanssa kotona mutta sen toisen 2,5 olin kyllä töissä) heräsin aamulla klo 6.00 ja hain miehelle kahvia ennen kuin lähti töihin...

En halua valittaa mutta kaipaan todella jotain romantiikkaa meidän suhteeseen lisää, miehelle kun riittää pelkkä seksi.

Vierailija

kun tultiin laitokselta kotio, niin oli tehnyt itse hienoa italialaista ruokaa (huom. ei kokkaa tavallisesti), kattanut pöydän kauniisti, siivonnut, vaihtanut petivaatteet ja ostanut hyvää punaviiniä =D

t.4

Vierailija

kyllä se taitaa olla sitten niin että ei se noilta miehiltä luonnistu,muutakuin elokuvissa;-)Harvassa taitaa olla aidot romantikot..vai onko vielä muita?

ap

Vierailija

Hän muistaa kukin, kortein, lahjoin ja kynttiläillallisin merkkipäivinä, ja jaksaa romantisoida arkisinkin. Kertoilee kuinka rakastaa, halailee, yhtäkkiä tulee ja suutelee pitkään, tekee pieniä palveluksia, tuo aamiaista sänkyyn viikonloppuisin jne. Kaikenlaista suloista.

Vierailija

Siis kun sellainen ei minulle tule luonnostaan ja tulee jotenkin kömpelö olo. Mieheni esim. kosi todella romanttisesti, keplotteli salaa minun sormuksen koot, osti salaa kalliit timanttisormukset ja juonivat yhdessä kaikkien yhteisten ystävien kanssa meille " täydellisen illan" , jonka päätteeksi mies kosi. Samoin on joskus, kun olen tullut töistä, laittanut makuuhuoneen täyteen kynttilöitä, ripotellut sängyn täyteen ruusun terälehtiä ja siellä on odottanut klassisen musiikin ja kylmän shampanjan kanssa, että pääsee hieromaan tuoksuöljyn kanssa hartioita ja suutelemaan joka paikkaa jne... Siis ihanaa tietenkin, mutta kai jotenkin olen itse kasvanut ideaan, että eihän miehet nyt mitään tuollaista... :-/ Minulta luonnistuu itseltäni paremmin se sellainen romantiikka, että istutaan täkin alla sohvannurkassa katsomassa leffaa :)

nro 3? (se, jonka mies on romanttisempi)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

kun tultiin laitokselta kotio, niin oli tehnyt itse hienoa italialaista ruokaa (huom. ei kokkaa tavallisesti), kattanut pöydän kauniisti, siivonnut, vaihtanut petivaatteet ja ostanut hyvää punaviiniä =D

t.4

*kuvittelee kun miehesi keittää soppaa kieli keskellä suuta ja valitsee sävy sävyyn lakanoita*

Vierailija

Viimeksikin sytytin ruokapöytään pari tuikkukynttilää. Illalla menin aikaisemmin nukkumaan ja olin juuri nukahtanut kun mies ryntää makuuhuoneeseen ja huutaa, että et kai ole mennyt tuhlaamaan rahoja kynttilöihin!

Totesin unenpöpperöisenä ja sydän pamppaillen (ei ole kiva herätä toisen karjuntaan), että ne ovat vanhoja tuikkuja, rauhoitu.

Sitten mies mumisi jotain ja paiskasi oven kiinni.

Kukista saan kuulla, että taas olen tuhlannut rahaa joutavuuksiin. Synttäreinä muistan häntä ja saan kiitoksen sijasta palkaksi saarnan siitä, että meillä on jo liikaa tavaraa...

*huoh*

Olkaa iloisia jos teillä on tuhlaileva mies! Pihin kanssa menee hermot...

Vierailija

Ei vaikka vihjailis ja olen kyllä monta kertaa suoraan sanonut ettäetkö vois joskus mua jollain tavalla yllättää... mutta ei mene jakeluun tai oikeestaan se unohtaa sen heti, tulee olo että ei välitä musta.

T:6

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat