Mua harmittaa se, ettei meidän lapsilla ole isovanhempia :(

Vierailija

On vain me, äiti ja isä, ei serkkuja, ei ketään muita aikuisia.

Kommentit (13)

Vierailija

Olisi tosi ikävä jos heitä ei olisi.

Meidän lapset odottavat kuin kuuta nousevaa kesälomaa Suomessa mummoloissa.

Kiitollisena mietin kuinka onnekkaita olemme että ovat vielä olemassa.

Vierailija

Mutta ystävien merkitys on suuri, esim eilen mieheni vnahempi kalakaveri opetti lapselle kalastusta ja virvelin heittoa. Meillä kyllä usea ystävä on kinnostunut lapsestamme, varsinkin nää, joiden omat lapset on jo isoja, onneksi on eri ikäisiä ystäviä:-)

Vierailija

silloin huoli toisen leskeksi jäävän puolesta on suuri. Ja muutenkin heihin nyt vanhoina suhtautuu samalla tavalla kuin pieniin lapsiin: huolehtii ja on huono omatunto, kun ei ehdi käydä riittävän usein. Pelkkä ajatus hautajaisista pelottaa.

Vierailija

Mutta miehen vanhempiin on suht etäiset välit ja asuvatkin vähän kauempana eli emme tapaa heitä kuin kerran kuussa.

Omat vanhemmat ovat jo vanhoja eivätkä oikein enää jaksa välittää:((. Todella todella tylsää sekin! Jotenkin sitä on vain niin ilman tukiverkkoja!

Vierailija

[quote]

Mutta miehen vanhempiin on suht etäiset välit ja asuvatkin vähän kauempana eli emme tapaa heitä kuin kerran kuussa.

Kyllä mun piireissä jotkut tapaavat vanhempiaan useamman kerran viikossa jos välit ovat hyvät. Itse näkisin että kerran kuussa on HARVOIN. Ainakin jos välimatkaa on vähän (tyyliin alle 100 km).

Mutta olenkin suomenruotsalainen ja me olemme aika sukurakkaita muutenkin, verrattuna suomenkielisiin olen huomannut!!

Vierailija

Lainaus:

Omat vanhemmat ovat jo vanhoja eivätkä oikein enää jaksa välittää:((. Todella todella tylsää sekin! Jotenkin sitä on vain niin ilman tukiverkkoja!

Vierailija

mun vanhemmat asuvat kaukana eivätkä jaksa välittää. Toiset isovanhemmat taas vanhoja jo, eivät jaksa touhuta lasten kanssa mitään. Harmittaa ja surettaa lastenkin takia.

Vierailija

..ja isä kova juomaan :( Tyttären isänisää emme ole koskaan edes nähneet (asuu eri maassa), tyttäreni isänäiti on jonkun verran tekemisissä, ja pojan isän vanhempia tapaamme pari kolme kertaa vuodessa (vaikka asuvat samalla paikkakunnalla....)

Tän takia meillä on tukiperhe ja ihana sellainen onkin!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat