Miksi aina tyttövauvalle vaaleanpunaista

Vierailija

niin ymmärrät.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Kattellaan heti kun nää raskaushormoonit on hevon persiissä!

Mutta onhan se positiivista että jollain on aikaa miettiä jotain näinkin turhaa ja tyhjäpäistä aihetta. :D

Terkuin kahen äiti; odottaa että saa pukea uuden vaavin KAIKKIIN väreihin.

Ja tumman punanen SOPII räsäpäälle 3- vuotiaalle pojalle. Sanokaa mitä sanotte. Pääasia että lapsi itse tykkää. Meillä tärkeetä lapselle on että siinä on autoja, pääkalloja, tulenlieskoja.. Mutta sopii ne vauvallekin!

3

Vierailija

Kyllä kaikissa kaupoissa saa muunkin värisiä vaatteita, nyt on esim. Lindexillä, Kappahlissa ym. kirkkaita värejä paljon. Pojille on nyt muotia oranssi. Ja KAppahlissa on nykyään paljon unisex-vaatteita.

Itse tykkään ostella kavereiden tytöille vaaleanpunaista, näyttää usein söpöltä pienellä tytöllä. En pukisi lasta pelkästään yhdellä värillä, mutta pieninä ripauksina on tosiaan nätti väri tytölle.

Vierailija

Itse asiassa vauvoillehan on aika paljonkin unisex-väristä vaatetta tarjolla ihan tarvallisissa halpiskaupoissakin (tyyliin h&m, lindex). Vasta sitten vähän isompien lasten kohdalla alkaa tulla enemmän vaikeuksia unisex-linjan noudattamisessa.

Eniten tämä harmittaa mua siksi, ettei isomman vaatteita voi käyttää enää pienemmällä, kun eivät ole samaa sukupuolta. Lienee ihan tahallista vaatevalmistajilta...

Vierailija

ei kai väliä..kuhan jutustelen...sori...ööööööööööö

Huono päivä kaikilla?

Minulle ainakin värit merkkaa paljon. sanotaan että myös lapsille. Jos kovin rauhaton lapsi ei saisi punaista käyttää jne. mielenkiintoista

Vierailija

ei ole paljon muita vaihtoehtoja... Kurjaa.

Muutenkin ärsyttää, että vaaleanpunainen on vain tytöille sopiva. Meidän poika haluaisi vaal.punaisia vaatteita, muttei niitä voi sillä käyttää, kun jo oransseista, punaisista ym. tulee valitusta... :(

Vierailija

Pojalla ei ole ikinä ollut sinistä vaatetta (paitsi farkut) ja tytöllä ei taas koskaan vaaleanpunaista. Satun vaan inhoamaan molempia värejä. Lapset on puettu punaiseen, ruskeaan, oranssiin, limeen, beigeen jne.

Vierailija

Lainaus:

ei ole paljon muita vaihtoehtoja... Kurjaa.

Muutenkin ärsyttää, että vaaleanpunainen on vain tytöille sopiva. Meidän poika haluaisi vaal.punaisia vaatteita, muttei niitä voi sillä käyttää, kun jo oransseista, punaisista ym. tulee valitusta... :(

Keneltä tulee?

Meillä ainakin 4 v pitää enimmäkseen punaisia, oransseja, kirkkaan vihreitä jne paitoja. Kukaan ei ole ihmetellyt ainakaan ääneen ja moni on sanonut, että kivan kirkkaita värejä. Sinistä meillä on vain muilta saatuna, ihan pienenä protestina en osta niitä itse.

Vaaleanpunaista vaatetta omalle pojalle pitäisi kyllä miettiä hetki. Meillä ei ole pyytäntyt. olisin varmaan ostanut jos olisi sitä toivonut, mutta en siis oma-aloitteisesti.

Vierailija

Ja joskus vauvoista ei saa selvää kumpaa sukupuolta ovat, joten pinkillä sen kertoo aika hyvin. Poikavauvallani tosin oli kaikkia värejä päällä, mutta tytölle tulee usein ostettua pinkkiä, mutta myös paljon muita värejä.

Vierailija

Jos paita, housut/hame ja kengät on vaaleanpunaista, on kyllä tylsän näköistä. Sen sijaan esim. vaaleanpunainen ja tummanruskea sopii hyvin yhteen kun sitä ruskeaa on eniten. Itse pidän tytöllä turkoosista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat