Vauvalehden lähiaikoina tilanneet...

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tilasin lehden tuossa elo-syyskuun vaihteessa irtonumeron välissä tulleella tilauskupongilla, jossa tilaajalahjaksi luvattiin hoitolaukku. Sen sijaan yllätys oli suuri kun postiluukusta tipahti joku turhanpäivänen vauvani-kirja sekä reseptiopus. Laitoin juuri lehdelle asiasta palautetta...

Iglu

Kommentit (12)

Vierailija

Ja sain sen hoitolaukun, mut kyllä siinä muistaakseni jonkin aikaa kesti ennenkuin tuli. On se ihan käyttökelpoinen vaikkakin vähän pienempi kun mitä esim. emmaljungan laukku.

Vierailija

vastaavassa tilanteessa, ottaisin kyllä ihan puhelimitse yhteyttä.

Ja jonkun olisi hyvä ilmoittaa kuluttaja-asiamiehelle, kun noiden kylkiäisten saaminen tuntuu olevan niin vaikeaa. Samahan se oli niiden kantoliinojen kanssa.

Toivottavasti saatte laukkunne

Vierailija

minä myös tilasin, kaksi lehteä on tainnut tulla, mutta muuta ei. Oon odotellut sitä laukkua jännityksellä (lähinnä että onko ihan käyttökelpoinen), mutta kyllä olen pettynyt jos sitä ei tulekkaan. Aika törkeetä.

Vierailija

kuin hippomamalla. Eli kaksi lehteä olen laatikkoon saanut. Ja laskun, jonka maksoin heti hoitolaukun toiveissa. Mitään ei ole kuulunut, pitäisiköhän alkaa soitteleen tilaajapalveluun...ikävää tollanen tilaajalahja jota ei näy eikä kuulu. Ja tilauksessa oli että heti laskun maksun jälkeen saa tilaajalahjat! *tuohtuneena tuhisee*

Vierailija

Minä tilannut nyt suht lähiaikoina..eli ei vielä tullut laskuakaan.

Tilaajalahjaksi pitäisi tulla kantoliina...vähän mietityttää tuleeko se edes ja minkälaatuinen, kun kuullut siitäkin negatiivista palautetta :(

Vielähän ehtii peruakkin ennen laskun maksamista..

Vierailija

Ja sanoivat,että netin kautta tehdyissä tilauksissa tilaajalahja on ollutkin tuo Vauvan oma ruokakirja! Sanoin,että miksi sitten mainostetaan hoitolaukkua??? Lupasivat laittaa tulemaan hoitolaukun ja kun kysyin,että palautanko ruokakirjan - ei kuulemma tarvitse.

että semmosta, kannattaa soittaa reilusti!!

Mami 28+6

Vierailija

ja luvattiin se kantoliina. laskun maksoin jokseenkin heti, kun se tuli. Liinaa vaan ei kuulunut, ja lopulta tuli ilmoitus, että ovat loppuneet ja syyskuussa tulee lisää. Syyskuun viimeisenä päivänä tuli ilmoitus, että toimitusvaikeuksien vuoksi tuleekin vasta marraskuun alussa. vakuuttavaa...

Soitin sinne ja yhtenä vaihtoehtona tarjosivat tilalle tuota hoitolaukkua. Päädyin kuitenkin perumaan mokoman lehden ja sain kuin sainkin sieltä rahaa takaisin.

Jos joku, jolle myös luvattiin liina marraskuussa, sattuu tätä lukemaan niin olisi kiva kuulla sitten myöhemmin, että tuliko liina vai ilmoitettiinko taas uusi ajankohta...

Muistelisin myös, että se puhelinmyyjä lupasi lisäksi tuon kirjasen, mutta sitä en myöskään saanut.

Nythän tuossa vasemman reunan mainoksessa luvataan liina lahjaksi, aika kummaa mainostaa niitä, kun ei niitä kerran edes ole saatavilla.

Vierailija

Olinpa yllättynyt, kun näin tällaisia juttuja vauva-lehdestä... enpä olisi heti uskonut! Mikä siinä kantoliinassa on ollut vikana, kun siitäkin on kuulemma kuultu negatiivista palautetta? Mulla on tainnut mennä keskustelut ohi, jos täällä on aiheesta puhuttu...

Mutta luulisi nyt olevan oikeus saada se tilaajalahja, mikä luvattu... Onko joku valittanut asiasta ja minne?

No, toivottavasti toimisi kaikki ok, kun en jaksaisi alkaa valittamaan... itsekin tilasin lehden vasta viikko sitten....

Vierailija

ja lahjaksi pitäis tulla kantoliina. Eräpäivä laskussa oli pari viikkoa sitten ja nyt jännittyneenä oottelen, että tuleeko se liina vai ei. Mitään viestiä toimitusvaikeuksista ei ole kuulunu, mutta pitääpä kilauttaa sinne jos ei ala liinaa ens viikolla kuulumaan!

Vierailija

Ja kaksi lehteä on nyt tullut. Kun lasku tuli (ensimmäisen lehden jälkeen), maksoin sen ja muutaman viikon sisällä tuli kyllä hoitolaukku ja joku pieni keittokirja. kannattaa heti soittaa asiakaspalveluun ja kertoa tilanteesta. Kyllä teillä on oikeus saada kyseinen laukku, koska ootte tilannu lehden, kun tämä tarjous on ollut voimassa (varmaan on vieläkin).

Vierailija

Ja myös mulle tuli tuo ruokakirjapaketti! Olin aika tyrmistynyt suoraan sanoen, kun nimen omaan tilaajalahjaksi oli luvattu se hoitolaukku!

Laitoin myös palautetta, mutta tuskinpa siihen koskaan tullaan vastaamaan millään tavalla. Päätin,että kun tilausjakso loppuu niin lehteä en enää tilaa!

Mami 28+6

Vierailija

Siis eilen mulle kaupattiin tuota vauva-lehteä puoleks vuodeks+kantoliinaa...en tilannut, mutta oikeestaan heti alko kaduttaan, äsken yritin soittaa numeroon josta tarjous tehtiin..mutten saanut kiinni (automaattinen puhelinvast.)...siis kannattaakohan tuota tilata???? ..kantoliinalle olis käyttöä tammi-helmi -vaihteessa...ehtisköhän ees tulla jos varastosta on loppunu tms... taidanpa harkita uusiksi... mies vaan sano et tilaa ihmees, ku kuiteski lehdet hankit...mut jos ei kantoliina tuu ajoissa, ni mitä järkeä??

kommentteja luen mielellään, mikäli niitä jollakin on??!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat