vauvalle lämmin villahaalari

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kysäisen täältäkin puolelta mistä olette hommannut toppapuvun alle kivan lämpimän villa tai fleecehaalarin tai mitä laitatte toppiksen alle?

Kommentit (5)

Vierailija

Ruskovillan haalari maksaa n.50 euroa ja on laadukas ja hyvä, ei tarvitse pelätä kovillakaan pakkasilla että lapsi palelee.

Itse raaskin ostaa sen koska sillä on todella hyvä jälleenmyyntiarvo. Huuto.netissä ihmiset on huutanut 80cm russkovillan käytetystä villahaalarista 38 euroo. 35 eurolla olen usein nähnyt myytävän muuallakin.

Vierailija

elikkä eilen ostettiin citymarketista Kivat merkkinen villahaalari. On 100%villaa ja maksoi n. 35 euroa.hyvältä vaikuttaa, ei olla kylläkään vielä kokeiltu.

Vierailija

Itse ostin viime viikolla villahaalarin tarjoustalosta. Mun mielestä yli 30¿ on törkeän kallis, kun se kuitenkin on vaan yhden talven ja sellanen välivaate. 60cm oli vaan yhdenlaisia, sellasia luonnonvaaleita, mutta isompia kokoja oli kivoja kirkkaista värejä.

Tipy

Vierailija

Tää nyt on vähän, mutta oma äitini neuloi pojallemme villatakin, -housut ja myssyn. Kysypä joltain käsityöihmiseltä, mummulta? Yleensä käsityötaitoiset neulovat mielellään pikkuisille palleroille vaatteita...

Ostaa voi esim. www.ruskovilla.fi

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat