Olen itkenyt ja valvonut kokoyön lähihoitajakoulutuksen

Vierailija

vuoksi kun työkkärissä ei ole nyt muuta tarjottavaa kuin se. Pelottaa pirusti alkaa opiskella. Vanhuspuolelle en mene ainakaan se on varma se. Kesto ois joku 1v ja 8kk, työvoimakoulutuksena. Tuntee ja ajatukset sekaisin kokoajan.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Toimistoalan koulutus ennestään mutta niitä töitä ei ole löytynyt 2 vuoteen täältäpäin. Työvoimakoulutus ei järjestä ihmeempiä pääsykokeita vaan haastattelut. Olen itse ollut masennuksen vuoksi sairaslomilla useita kertoja et mitenköhän toi mieleterveystyö sopis meikäläiselle?

Vierailija

tollaselle alalle, missä oikeesti pitäis olla ihmisläheinen ja haluta tehdä sitä työtä.

Sen sitten näkee, kun kaikenmaailman hoitajia on, että on pakotettu hommaan mnistä ei tykkää yhtään.

Voitko sanoa,e ttä onko siinä mitään järkeä, että sut laitetaan hoitamaan ihmisiä, mitä sua ei kiinnosta yhtään. Että potilaat siinä kärsii, ja et kyllä taatusti tule sinne alalee menemään töihin, että kalliiksikin tulee kouluttaa ihminen alalle, mitä ei aio tehdä jatkossa

Vierailija

Jos kykysi eivät pohdintojen jälkeen muuta tietä anna, otapa nyt lusikka kauniisti käteen ja eikun opiskelemaan. Ei tutkinto tarkoita että sun tarttee päivääkään niitä töitä tehdä! Et voi vielä tässä vaiheessa tietää mitä elämä tuo eteen. Tuo opiskeluaika voi avata ihan uusia näköaloja, sinne vaan.

Vierailija

Etkö todellakaan halua siihen kouluun vai lähihoitajanko työ ahdistaa? Mene sinne ja hae myöhemmin (kun on taas yhteishaut) jonnekin muualle opiskelemaan.

Vierailija

älä kuitenkaan unohda, että suuri osa sos. ja terveysalle hakeutuvista on muutenkin psyykkisesti sairaita tai toipilaita. Ala voi kuitenkin soveltua sulle ongelmistasi huolimatta, mutta jos ei yhtään nappaa, niin kannattaa se tehdä selväksi.

Etkö vois kouluttautua eteenpäin toimistoalalla?

Vierailija

Otat nyt lusikan kauniiseen käteen ja mietit mitä TODELLA haluat tehdä. Sen jälkeen etsit itsellesi sopivan koulun tai oppisopimuspaikan. Itkut ei tässä paljon auta. Kouluja, opistoja ja ties mitä laitoksia on Suomi pullollaan. Minkäikäinen olet ja mitä työtä haluaisit tehdä? Mitä koulutusta sinulla on ennestään?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Olen itse ollut masennuksen vuoksi sairaslomilla useita kertoja et mitenköhän toi mieleterveystyö sopis meikäläiselle?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat