pointsaajien uusi viikkopino! 31.10.

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (15)

Vierailija

Olenko mä ainoa jolla on hyviä uutisia? :) Noh noh, siskokullat... Nyt sitten itseä niskasta kiinni ja joka ainoa suupala sitten merkitsee jotain! Mäkin osaan ton itsensähuijaamismenetelmän liian hyvin. Täytyy olla tarkka ja sisukas niin varmasti paino laskee (menkat turvotuksineen onkin sitten eri asia kun itselläkin tulee tuolloin 2 kg ylimäärästä pelkästä turvotuksesta). Se on teistä itsestä kiinni! Sinä päätät sen mitä syöt ja sinä myöskin päätät omasta painostasi, kukaan muu ei voi tehdä asialle mitään. *yrittää valaa uskoa* Ettekä sitten luovuta ja jätä tätä ryhmää, tää on pakkorako nyt vaan ilmoitella ja pointsailla kun kerran olette ryhtyneet, NIIN!! ;) Joulukin tulee, huomenna jo marraskuu.. ja uusvuosi ja kaikki, ja sillon ainakin tulee syötyä... että jos nyt maistuu niin entäs sitten jouluna?? Eiks olis mukavampaa olla nyt vähemmällä ja sitten jouluna hieman hellittää tahtia...? :D

Jooh..

Niin, sitten niihin hyviin uutisiin (pitkästä aikaa kun on niitä motivaatio-ongelmia tässä itselläkin ollut):

Aloituspaino 12.8.: 76 kg

Paino viime viikolla : 68,2 kg

paino nyt: 66,7 kg!!!!

viikkopudotus: - 1,5 kg

kokonaispudotus: -9,3 kg!!!

tavoite: 67 kg, joka nyt siis täynnä, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! :D

Paino junnas muutamia viikkoja tossa suunnilleen samoissa lukemissa ja menkat ja turvottelu haittas kanssa noita lukemia 3 viikkoa sitten, nyt on siis paino lähtenyt kunnolla laskuun vaikka menkkojenkin pitäis taas alkaa viim. ens maanantaina.

En mä teitä silti jätä.. Käytän romppua apunani ja pointsailen ja tasapainoilen tässä vielä aikani. Aion tiputtaa vielä pari kiloa jos vaan onnistuu,sillä ne pari kiloa tulee lähes heti takaisinkin varmaan kun alkaa syömään " normaalisti" . Jotenkin tuli nyt uutta puhtia noista lukemista taas. Ei viitsis taas pian aloittaa alusta, joten nyt täytyy todella oppia pitämään paino samoissa lukemissa.

Niin muuten, tohon romppuun pöydälle tuli viimeviikolla avaimenperä -10 % painonpudotuksesta ja tänään tavoitepainon saavuttamisesta joku avain. *heh* Mulla olis nyt vissiin jatkossa käytettävissä 21 pistettä " tasapainoiluvaiheessa" (vanhan 18 pisteen sijaan), mutta yritän tosiaan vielä muutamaa kiloa pois kun kerran vauhti on päällä. (tuskin edes onnistuu kun ruoka on liian hyvää, pääasia ettei pääse tulemaan lisää).

JEEEEE! *HEHKUTTAA*

Tsemppiä hei teille nyt kaikille ihan älyttömästi ja roikun mukana samoissa pinoissa edelleen... joten palaillaan :)

T: Lössykkä -tavoitepainossaan-

Ps. Olisko muuten mitään ideaa kirjoitella tänne näytille esim. jokaisen yhden päivän ruuat?? Jos sais jotain ideaa ja vaihtelua omiin ruokiin.. Ja jos innostutte niin pointsit joka annoksen perään..

Vierailija

joo, täällä pikkuhiljaa heräillään.

eli, tässä vähän faktaa

aloitus 79,2

viime viikko 73,2

nyt 72,2

eli -1kg

tavoite ainakin 68

ihan tyytyväisiä ollaan kun edellisellä viikolla tuli plussaa. motivaatio on välillä tosi hukassa, jotden vertaistuen tarve on täälläkin huima. nyt olis tarkoitus tää viikko olla ihan oikeasti pisteillä koko viikon, eikä silleen itseään huijaavalla tyylillä;)

mutta pointsaajat, tsemiä ja tahdonvoimaa

Vierailija

Yksi totalitalinen pisteiden ylitys päivä, kaksi vähän ylittävää ja loput sallituissa. Tulos on tässä;

lähtö paino 73,0kg(24.10.)

tänään paino 72,3kg

pudotus 0,7kg

Aika onneton alotus, mutta kuten täällä jo aikaisemmin todettiin, niin itsehän ne ylimääräiset pisteet tuli syötyä...

Vierailija

Nii mummolareissi venyy ja en käynyt täällä vaaálla koska ei se totuutta kerro, mutta punnitsen huomen aamulla sitten. Tuntuu, että plussaa tulee mullakin, joten ette ole todellakaan ainuita. Mutta luvataan, että ensi vkolla paljon miikkoja. Taitaa vähän jokaiselle olla motivaatio hukassa, siis ainakin meillä joilla tätä se pari kk jo takana. Pitäisi löytää into uudelleen, että jouluksi saisi toiset viisi kiloa pois!!!!!!Tai itseasiassa intoakin on, mutta enemmän vaan joutuu tekee töitä nyt ku alkuun ton painon pudotukseen.

Nii siis vloppuna en laskenut pisteitä, onneksi mummokin vähän diettaa ja teki kevyempiä ruokia, mutta mäkun siellä baarissa drinksuilla kävin. Joten huomenna satsumassin totuuden punnitus. Palaan asiaan :)...

Vierailija

Eli nyt tää on tosiaan ollu vaikeeta jo kolme viikkoa, ja pudotusta sinä aikana vaivaiset 400g!!!!!

lähtö 88,6 (17.8)

nyt 83,6

viikko +200g

tav 78kg

Vierailija

Heippa kaikille,

alotin pointsien laskemísen eilen cd-romin avustuksella ja 6 kg on tavoitteena pudottaa jouluun mennessa. Paino eilen aamulla oli 66 kg. Kolmen lapsen jaljilta olis vahan sulateltavaa...

Yks kysymys teille kokeneemmille, mika on teidan suosikki iltanapostelu ilman pisteita ?tai alhaisilla pisteilla? Mitenkohan olis joku meloni tai omenasiivut. Pitaa testata. Olen vain huomannut etta illalla kun kaikki pisteet on jo kaytetty ja maha raukka murisee niin pikku napostelulle olis kysyntaa, tiedattehan...

Eipa muutakun tsemppia kaikille,

Olgamaria kaukaa etelasta

Vierailija

Eli nyt tää on kurjaa luettavaa. Pakko laittaa myös plussanneet pinoon, koska meitä oli nyt enemmän kuin miikanneita...tytöt, tytöt!!! (itseni mukaan lukien) .

Eli plussanneiden tai samassa pysyneiden saldo:5hlöä +1,8kiloa. Ja niitä pudottaneita vaivaiset 3hlöä -3,2kiloa (onnittelut heille!)

Ja lopuksi tsemppiä lainaten kodin kuvalehden uusinta artikkelia: " Terveellisiä elintapoja on pidettävä tarpeeksi kauan, jotta muutokset näkyvät. Älä luovuta. Laihdutukseen kuuluu tasannevaihe, jolloin paino ei näytä putoavankaan, vaikka liikkuu paljon ja syö niukkaenergistä ruokaa. Jos jatkat sinnikkäästi, paino alkaa myöhemmin pudota uudelleen."

Ps. Tervetuoloa uudet, ja onnea lössykkä:ekana tavoitteessaaan!!!!

Vierailija

...huomenta vaan kaikille.

Eli lyhyesti raportoin mun järkyttävät viikkotulokset.

paino oli aamulla tasan 80,0 mikä tarkoittaa +1,4kg!!!!!!! Kävin jo viime viikon lopulla valittelemassa kauheeta turvotustani ja syy siihen selvis kun menkat alko. Ei ole aikasemmin moista ollu joten en osannu sitä syyksi ajatella. Joo, mutta en suostu uskoon että toi olis syömällä tullu joten palaan taas " oikeesti" asiaan ens maanantaina.

Motivaatiota pitäis nyt saada lisää=kiloja pois joten nyt niitä hyviä ideoita kehiin!

Kaiken päälle meillä nukutaan erittäin huonosti öitä tällä hetkellä kun opetellaan kävelemään joten mä olen ihan zombie. Kahvin keittoon siis.

Palataan!

pippa

Vierailija

Ja vielä ihan ansaitusti. Lohdullista että on muitakin joilla ei just nyt oikein suju, mutta varmasti kuullaan parempia tuloksia niin sais itsekin vähän lisäpotkua ! Mulla siis +200g ja mittari 73,7 kg. (tavoite jossain siellä 60 kg tai vähän päälle). Huolestuttavinta tässä on, että olen vähän niinkuin tyytyväinen, ettei paino nousu enempää. Harmittais edes ! En tiedä mikä oli, mutta puputin syödä suhteettomasti viime viikolla, tietty vähän herkkuja, mutta suurin syy oli varmaan tuollaiset jätkänruoka-annokset ja varmaan 5 ruisleipää päälle. Tiesin kyllä että nyt pisteet paukkuu, mutta piti vaan lapata ihan hilpeesti menemään. Kohtuudesta ei ollut tietoakaan !

Mutta ei tässä nyt voi luovuttaa, olen vakaasti päättänyt saada ainakin tuntea millaista olis olla ihan normaalipainoinen, kun olen melkein koko ikäni ollut tälläinen ikipullukka. Ja eihän tässä ole matkaa kuin vaivaiset vajaa 14 kg ! siis pisteiden kimppuun ! Tällä viikolla aioin yksinkertaisesti kirjata joka hiivatin ruokapalan ja jättää nuo santsiannokset, niin eiköhän ens viikolla olla taas paremmissa tuloksissa. Pahus vaan, kun ei vieläkään oikein harmita tää tän viikon tappio :)

taistelutahtoa kaikille tarvitseville tähän viikkoon ! Niin ja niitä motivaatiovinkkejä kuulee aina mielellään...

Vierailija

Kyllä nyt puhuu Lössykkä asiaa!

Kiitos kovasti kun ainakin minut palautit taas maan pinnalle. Ja hyvä pointti tuo joulun tuleminenkin. Mä ainakin ehdin saada kaikki n. 7kiloa jouluksi takaisin jos nyt luovutan :)) JOTEN MEHÄN EI LUOVUTETA!!! Nyt kaikki taas kynät ja paperit esiin ja tarkat kirjaamiset. Lisäks vähän liikuntaa niin varmasti ens ma meillä on taas mukavia tuloksia.

TSEMPPIÄ JA AJATUKSET NYT TIUKASTI UUTEEN KEVYEMPÄÄN JA HOIKEMPAAN OLEMUKSEEN, KYLLÄ ME SIIHEN PYSTYTÄÄN!!

terveisin huutamaan ruvennut pippa

Vierailija

Täällä mennään nyt henkisesti jo niin pohjamutia etten käynyt vaaálla ollenkaan. En jaksanut viime viikolla laskea pisteitä laisinkaan, uusi noitapilli-mix on maistunut mainiosti ja kaiken kukkuraksi lauantaina oltiin miehen kanssa ekaa kertaa lapsen syntymän jälkeen (poika 10kk)yhdessä pilettämässä ja minähän söin ja join vailla pienintäkään tunnon tuskaa.

Yhteensä noin 6kg lähtenyt, kun vaan jostain löytäisi sen motivaation vielä niin jouluksi ehtisi saada täyden kympin pois. Ja se se olis mahtavaa!

Mistä hemmetistä se tsemppi nyt löytyisi? Helppiä siskot!

Vierailija

Mulla siis punnituspäivä torstai ja painoa oli silloin 69.1kg, lähtöpaino 72kg joten pudotusta 2,9kg. Vkonloppu meni taas huonommin, mutten sortunut edellisen kaltaiseen mässäilyyn, huoh... Senttejä ei ole vyötäröstä ja reidesta kdonnut nyt ollenkaan, alkupudotus johtunee turvotuksen siis ylim. nesteen hävikistä, minkä huomaa kyllä tuossa vyötärön kohdalta.

Olo on pirteä ja tsemppi päällä, nyt olen laskenut pisteitä kohta kolme vkoa ja suurimman mielihalut alkaa hellittää, ja sitä myötä usko itseensä ja varsinkin siihen itsekuriin palata!!!

Tsemppiä multakin kaikille!!!

Pahnu

... apua! Kuten joku teistä mainitsi niin joulu lähestyy ja ne joululeivonnaiset.... Siinä sitä testin paikkaa tuolle itsekurille... Sitä ennen vielä isänpäivä, esikoisen synttärit kummitytön isoveljen synttärit ja parit muutkin kemut pikkujoulujen lisäksi ... AARGH!!!

Vierailija

Huomenta vaan kaikille. Olen pointsaillut nyt viitisen viikkoa PV:n kirjekurssilla ja saldo on -3.3kg. Välillä menee tosi hyvin ja välillä hieman huonommin. Olen aikoinaan saavuttanut kunniajäsenyydenkin, mutta se aika on muisto vaan. Valitettavasti... No, nyt on motivaatio korkealla, kun ei ilkeä juuri peiliinkään vilkaista. Paino on nyt n. 87kg ja pituutta 171cm.

On kiva liittyä porukkaan, kun en käy itse PV:n ryhmissä. Punnituspäivä minulla on lauantaiaamu.

Mohno

Vierailija

Tulin vaan ilmoittamaan että samoissa luvuissa pysytään kuin viime viikollakin (111,1Kg). ensi viikolla toivottavasti paremmin... vois auttaa jos jättäis ton viikonloppu mässäilyn. kävin eilen ostamassa colontonic

elimistön puhdistajan jos vaikka sais nesteitä pois. onko kukaan kokeillut kyseistä kuuria?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat