Mies on mennyt kertomaan 5lle ihmiselle, että on yritetty vauvaa, eikä kuulu

Vierailija

En voi uskoa todeksi.

Yrittääkö hän tällä jotenkin lyödä asian leikiksi?

On puhunut asiasta parhaalle kaverilleen, äidilleni ja vielä omille vanhemmilleen.

Kuulin kun soitti kaverilleen ja sanoi, että " xxxxx:llä on tosi kova vauvakuume, mutta ei vaan mitään oo kuulunut. Saa nyt nähdä tuleeko sille vauvaa vai ei" .

Siis enhän minä sitä yksin ole tekemässä!

Sitten kysyin, että oletko vielä muillekin tästä kertonut, niin on kuulemma soittanut äidilleni, omille vanhemmilleen ja ex-vaimonsa tyttärelle.

Jotenkin tuntuu pahalta, että mies minulta kysymättä menee lörpöttelemään vauvansaantiongelmista muille ihmisille. Ja vielä tapa, jolla hän sen kertoi, että minä muka vaan haluan vauvaa, eikä hän.

Miten teillä muilla, joilla on ollut ongelmia raskaaksitulemisessa, onko teidän miehenne puhunut näistä ongelmista muille omin nokkineen?

Nostin asiasta metelin, niin mies tokaisi, että no mitenkä aiot sitten sen kestää että ihmiset saa tietää, että meillä on vauva, jos et kestä sitäkään, että kerron, että yritetään vasta...

Kyllä tuli paha mieli.

Kommentit (6)

Vierailija

Miestäsi selvästi vaivaa ja harmittaa, että vauvaa ei ole kuulunut. Ilmeisesti hänelläkin on vauvakuume kova. Jotenkin hän haluaa sitä purkaa ja ilmeisesti hänelle on tärkeää, että saa siitä puhua. Toki voit pyytää häneltä, että jatkossa kertoisi totuuden (että TE toivotte vauvaa ja TEILLE ei ole vielä vauvaa tulossa), mutta muuten, anna miehen puhua. Helpompaa se kai muutenkin on, että kaikki läheiset tietää vauvatoiveista, ettei tule sitten ikäviä kyselyjä ja kommentointia (tyyliin voisitte tekin jo vauvan hankkia tms.).

Vierailija

Ollaan keskusteltu aiheesta, ja miehen kommentit ovat tyyliä " eikös voitais hankkia mieluummin koiranpentu" ...

Tilasin jo yhden ajan tutkimuksiin klinikalle loppukesästä, niin mies perui sen, kun oli työkiireitä. Nyt on uusi aika tarkoitus tilata ensi kevääksi.

On myös jo ilmoittanut, ettei käy minua elättämään kun äitiysloma loppuu. Katson tässä muutaman kuukauden ja jos ei miehen asenne parane, etsin uuden miehen.

-ap

Vierailija

Sano miehelle miten ärsyttävää tuo on! Puhu itsekin jossain tärkeässä asiassa vain omasta/miehesi puolesta. Meillä mies puhelimessa usein puhuu " mun talo, mun remontti, mä tein sitä ja tätä, mun auto..." yms. Korjaan joka kerta, että MEIDÄN, ME tehtiin jne. Välillä myös mietin ääneen, että mitähän mä tekisin tämän mun pihan kanssa, alottaisko haravoinnin nyt vai myöhemmin yms. Ymmärtää kyllä jo yskän ja on ainakin yrittänyt muuttaa tapojaan.

Sitten tuo toinen asia. Mun mielestä miehelläkin on oikeus puhua vauvahaaveistanne ja ilman sun " lupaa" . Kyllä mäkin olen kertonut just esim. parhaalle kaverille että yritetään vauvaa eikä mulle ole tullut mieleenkään, että olisi pitänyt erikseen kysyä mieheltä lupa. Jos et halua olla yksin vauvaa yrittämässä niin älä yksin määrää " sääntöjäkään" .

Toivottavasti tärppää pian! :-)

Vierailija

en ymmärrä miksi ei saisi puhua että yritetään mutta ei nyt vielä ole tärpännyt. Ainakin estää ne kyselemästä tyhmiä.

Sen sijaan " saa nähdä tuleeko sille vauva" kuulostaa kamalalta, ihan kuin yritettäisiin teettää koiralla pentuja, eikä että te yhdessä yritätte saada lapsia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat