~~*~~Heinäsrkat maanantaina~~*~~

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Heips! Joo, eipä munkaan tullut oltua koneella viikonloppuna, kun ei silloin viitsi istua koneella kun on kerrankin mieskin kotona :) Ja tuhat muuta kotiasiaa tekemättä, jotka ei tunnu loppuvan koskaan... *yök, tiskit, yök, pyykit...* ;) Heh, hyvä etten mä oo ainut joka ' oottaa' pahoinvointia, se jotenkin konkretisoi koko asian, nyt on hieman epäuskoinen olo vielä :) Mulla kesti oksentamista viimeksi 2 viikkoa, viikot 8 ja 12. Väritkin oksetti... Nyt ei oo vielä ollut kuin lievää etomista, ja vielä pystyy paistaa jauhelihaa ;), kun viime raskaudessa en pystynyt kun se haisi niin hirveelle :P Eilen yöllä supisti kaks kertaa :( Mutten nyt niin hätäile, kun esikoiselta oli sama juttu, alkuraskaudessa supisti. Inhottava tunne joka tapauksessa.

T:Moonagirl rv 5+1, la onkin kai 1.7 neuvolan mukaan?

Vierailija

Yöllä iski kohdunkasvu kivut..kun nuo kannakkeet siis venyy. auts... mutta mukava tietää että jotain siellä tapahtuu.

Tänään on ollut rauhallinen päivä kun meidän esikoinen 1v on elämänsä ensimmäistä kertaa kipeenä, eikä tee muuta kuin nukkuu. Aamulla herättyyän söi ja valvoi leikkien tunnin. Sitten nukahti kolmeksi tunniksi. heräsi, leikittiin pari tuntia ja tietenkiin syötiin. ja nyt tyttö taas nukkuu. Mä olen ihan järkyttynyt. Sellainen durasel pupu on yleensä...

Mitään nimeä ei masuasukilla vielä ole. Papuseksi olen nyt kutsunut, se " oikea" nimi tulee jossain vaiheessa... tai sitten jää papuseksi...

t: Milja ja papunen rv 4+2

Vierailija

Mulla oli eikoisesta kanssa tota tuhruvuotoa ja noita menkkakipuja pitkin alkuraskautta yli 12 viikonkin. Ja yliaikaisen syntyi potra poika. Nyt tässäkin raskaudessa on ollut noita kipuja koko ajan vaihtelevassa määrin. Eilen oli erityisen kivulias päivä, tänään taas ei juurikaan mitään ole tuntunut. Että ihan normaalina noita pitäisin. Ainakin niin kauan kun ei selvää verta tule. Mulla oli kyllä esikoisesta koko raskaus ajan sitten kivuttomia suppareita, joten taitaapi olla aika supistusherkkä tää mun kohtu. En tiedä onko sillä sitten vaikutusta näihin alkuraskaudenkin kipuiluihin.

Toivotaan että raskautesi menee onnellisesti loppuun saakka!

Vierailija

Esittelyä:

Ikää 36, mies putosi kyydistä kun rupesin puhumaan lapsista nelisen vuotta sitten.

Sain esikoiseni 07/04 hedelmöityshoitojen tuloksena ja nyt siis odottelen sisarusta.

Positiivisen testin tein lauantaina ja toisen tänään, huomenna menen verikokeisiin. Kun nyt pysyisi kyydissä tämäkin " muru" .

Oireista. Mikä aamupahoinvointi? Mä voin pahoin öisin, en nyt ihan pönttöä joudu halailemaan, mutta hereillä pitää. Taitaa tuo esikko pitää ajatukset muualla näin päivällä.

Toivottavasti saadaan usea odottaja mukaan!

Onnea kaikille plussanneille.

Pepsis rv4

Vierailija

[color=EE3A8C]Viikonloppu meni, enkä kerinnyt pinoutua, kävin toisin lukemassa. Tervetuloa kaikki uudet ja onnea kaikille plussanneille:))

Joku ihana ihminen voisi tosiaan alkaa meille listaemoksi :) Itse ehkä muuten voisin mutta en ole niin säännöllisesti koneella että kovin usein pääsisin päivittelee.

Eilen illalla rupesin miettimään että mitä sitä on tullut tehtyä, onko minusta taas hoitamaan pientä ja jaksanko varmasti yms. Olen todella onnellinen tästä raskaudesta, mutta herkkä mieli saa ihme ajatuksia päähän.

Tyttö kapsahti eilen kaulaan ja sano että äiti sinä oot maailman paras ja minä rakastan sinua paljon ja moiskautti suukon poskelle. No minä siinä sitten aloin itkeä kun noin ihanasti sano. Tuntuu että reagoin joka asiaan niin tunteella kuin vain voi, mieskin nauraa mulle että itket sitten surullisia ja iloisia asioita.

Välillä nippailee, mutta kai se on normaalia...? Välillä vaan miettii sitäkin että pysyyköhän masuasukki matkassa..toivottavasti pysyy.

Tein eilen uuden testin apteekin omalla ja nyt tuli ihan selkee plussa, joten eiköhän se ihan varma asia sitten ole.

Nyt pitää jatkaa töitä, ei vaan jostain syystä jaksais kiinnostaa.

nellariina rv4+5

Vierailija

Joo, olisi kiva jos joku osaisi alkaa emoksi meille, joku joka osaa ja viitsii...;)

Tänään läpsähti 5+0 lasiin....huimat viikot :DD Mulla on koko alkuraskauden tähän asti ollut vähän kuumeinen olo. Mittari näyttääkin tasaisesti 37:ää...mutta eikös se ole tarkoituskin. Oksetuskin jatkuu, tänä aamuna yökin taas puuron ääressä...;)

Joko teillä muilla on työnimet jo asukeilla? ;) meillä oli hauskaa miehen kanssa viikonloppuna kun mietittiin erilaisia nimityksiä tuolle salamatkustajalle!Ei sitten päästy yhteisymmärrykseen, vielä...miehen ehdottama Myyris -nimitys on siis toistaiseksi käytössä, kunnes keksitään parempi, heh...:D

Sain vihdoin toissapäivänä ostettua Ladyvitat ja aloin niitä popsimaan. Vielä pitäisi jonkinlainen omega3-valmiste löytää, missä ei oo muita vitskuja. Sain myös varattua alkuraskauden ultran, joka on vasta kuukauden päästä...:/ Mutta kyllä mie jaksan ootella :)

Huoh, nyt arkiaskareita hoitelemaan kun esikoinen vihdoinkin heräsi yöuniltaan! Pahoinvointikin alkaa tältä aamulta jo väistyä.....

Terkuin Sandin & Myyris rv 5+0

Vierailija

Tosi varovaisesti,melkeimpä salaa ilmottaudun mukaan.Olen niin monesta junasta tuolla vauvakuumepuolella pudonnut,että tässä 7:ssä kierrossa en mihinkään *heinäkuisiin*uskaltautunut.

Mutta plussasin haamujen haamun perjantaina Kp26/28 ja Rv3+4.Testailin viikonlopun ja sain vahvenevia viivoja.Ja tänään Rv4+0 tuli jo melkein yhtä vahva viiva Acon10:llä kuin kontrolli.Tänään siis virallisesti menkat päivän myöhässä.

Kiinnittymistä ennen alkoivat jomotukset kohdussa ja sen jälkeen alkoi tuhruvuoto.Tuhru on vähentynyt ja on ollut päiviä,ettei sitä ole tullut(ei yhtään kertaa ole kirkasta verta tullut),mutta menkkajomotukset ovat ajottain todella kipeitä!!Huomasin,että suurin osa teistä on jo ' lapsellisia' ,siispä haluaisin kysyä,onko teillä ollut moista?!On vaan jotenkin pelokas olo,vaikka viivat koko ajan vahvistuneet,että meneeköhän kaikki hyvin...

Tämä on ensimmäinen plussamme.Vauvahaaveilua takana puoli vuotta ja nyt ' se' tapahtui.Olen onnellinen ja kiitollinen,mutta samalla tuon pelon takia tosi nöyrin mielin...Olen 34v ja mieheni 40 ja siis esikoisemme tulossa.

Tässä lyhyt esittelyni.Paljon onnea teille kaikille plussanneille.Galluppiin:meillä ei vielä ole tekonimeä masuasukille.

Vierailija

On ollut koko päivä menoa ja kiire, kiire....

Niin tein tänään uuden testin (apteekin oma) ja olisi vaan pitänyt Jenni sua uskoa ja ostaa se Unistep (en malttanut, kun olisi pitänyt tilata netistä). Niin se näyttää vieläkin haaleaa viivaa. Laitoin tuonne heinähelmiin albumiin kuvan niin jos joku viitsisi kommentoida, että näkyykö siinä muidenkin mielestä viiva, ja onko se ihan epänormaalin haalea näille viikoille?? :0 Mielessä kummittelee viime kuun keskenmeno, kun siitäkään en saanut muuta kuin haaleita viivoja.

Mitään oireita mulla ei nyt oikein tunnu olevan.

T:Myy rv 4+3

Vierailija

On täälläkin pitänyt kiirettä. Ja olen valvonut viikon loppuna syystä X . Kyllä su-la yönä mietin, että eikös tämä aamuyö valvominen alkanut mulla vasta loppu metreillä esikoista odottaessa. Ihan mahotonta. Mies tuhisee vieressä ja typykkä omassa huoneessaan. Koko talo nukkuu ja mä valvon. Jotenkin sitä sitten jaksaa tämän pahan olon kanssa just sen päivän, eikä oikeestaan enempää. Ehkä vähän mieli apeanakin. Mutta uusi viikko yksi kohtalaisesti nukuttu yö, eiköhän se tästä!!! TSEMPPIÄ SIIS MEILLE KAIKILLE!

Vatsaa turvottaa ihan mahottomasti...ja mä kun päätin, että nyt en ala lihomaan ensi metreillä...jos se nyt siis todella on alkuraskauden alavatsaturvotusta... ;-) onhan joohan?!?! En myöskään muista, että alavatsaa olis tälläi vihlonu näin paljon. Neivolaa en ole vielä varannut, ajattelin odotella muutaman viikon. Nyt on tullut mieleen sellainenkin ajatus, että voisi olla kiva jossain vaiheessa tietää, kumpi sieltä on tulossa. Vaikkakin kumpi tahansa on enemmän kuin tervetullut. Esikoista odottaessa emme halunneet tietää. Mutta en me sit ehkä lähdetä ylimääräiseen ultraan sen vuoksi. Että jos se ultraajalta rakenneultrassa lipsahtaa niin sitten. No jos taas ihan tätä päivää...

Jakselkaahan mammat!!!

Minni rv5+0

Vierailija

Heippa!

Ihanaa kun on muitakin jotka miettivät näitä alkuraskauden ihmeitä!

Itselläni on jo ollut kuvotusta joka ilmaantuu sillontällön, yleensä kun vatsa on tyhjä... silloin sen mahasukin juuri muistaa.. Itse en juuri ajattele raskautta vielä, jotenkin tää kuitenkin yllätti mut ja meidät niin totaalisesti.. Ajattelin varata neuvolaan ajan vasta lähemmäs rv 10. Niin kävin myös nr kakkosen kanssa. Yhden keskenmenon kokeneena pelkään keskenmenoa aika hurjasti :( Toivottavasti kaveri pysyy matkassa!

Nyt täytyy mennä!!!

Vierailija

Oli niin kiire viikonloppu etten ehtinyt oikein koneellekkaan. Myös tämä väsymys vaatii veronsa. Viikonlopun aikana onkin joukkoon tullut taas mukavasti lisää plussanneita. Onnea vaan kaikille tasapuolisesti ja tervetuloa joukkoon.

Kysyisinkin taas teiltä uusilta, olisiko teillä kellään taitoja alkaa listaemoksi tänne odotuspuolelle. Eli siis tekisi meillekkin tuollaisen esittelylistan ja päivittelisi sitä aina tarpeen tullen. Mallia voi ottaa vaikka kesäkertuista. Taikkatehdä ihan omanlaisensa listan.

Uusi raskausviikko on taas käynnistynyt ja uusia vaivoja tulut sen mukana. Eilen oli ensimmäistä kertaa koko päivän ällötystä. Samaa on tänä aamunakin havaittavissa. Vielä ei oo oksennus kauhean lähellä ollut, mutta katellaan nyt mitä viikot tuo tullessaan. Esikoisesta jäi tuo posliinin halailu väliin. Tänään piti kyökkäillä hampaita pestessä. Sen verran on tuo refleksi herkistynyt. Naamaan on myös ilmestynyt ihan hirveitä finnejä. Alkaa pärstä pian muistuttamaan kynnyspeltoa. Kivaa. Tasaista väsymystä on kaiken aikaa. Mutta sen kanssa pärjäilee. Ainakin toistaiseksi.

Nyt täytyy taas lentää. Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

mirulii rv 5+2

Vierailija

Mulla on tänään kiekon mukaan rv 5+3 mutta varmemmin 5+0 kun olen kohtuullisen pitkäkiertoinen. Mulla ei ole vielä muita oireita kuin palelu ja pissahätä koko ajan. Sen takia en vielä usko edes olevani raskaana... No, kolme testiä takana. Esikoisesta tuli huono olo rv 7, ja sitä kesti rv 16 asti. Oli ihan hel*****ä! Silti vaan kummasti odotan, että pahaolo alkaisi, että olisin jotenkin enemmän raskaana. Omituista! Pitäis vaan nauttia hyvästä olosta ja tehdä pirusti kouluhommia. Silti vain huomaan surffailevani täällä netissä...

Miten aika menee näin hitaasti?? Ajattelin soittaa neuvolaan vasta parin viikon päästä, mutta voi olla että löydän itseni kohta kännykkä korvalla ottamassa yhteyttä neuvolantätiin ;)

Voikaa hyvin, terkuin

Liinaharja ja Pikku Ruu 5+0

Vierailija

Mä tein ekan testin jo perjantaina (kp35/35), mutta se näytti negaa. Tänään (kp38/35) testiin sitten ilmestyi se kaivattu plussa. Haalea se oli mutta kuitenkin ihan selvä. Tämä kolmas lapsi tärppäsi siis neljännessä kierrossa. Laskettu aika olisi näiden sivujen laskurin mukaan 1.7.2006, mutta kokemuksesta tiedän, että kun mulla on noin pitkä kierto la siirtyy ultrassa noin 10 päivää eteenpäin.

On pitkästä aikaa kiva lueskella teidän alkuraskausoireistanne. Jännityksellä odotan miten tämä raskaus omalta kohdaltani sujuu. Aikaisemmissa raskauksissa on ollut jonkun verran tuota etovaa oloa alkuraskaudessa (tytöstä enemmän kuin pojasta), mutta vielä siitä ei onneksi näy merkkejä. Ihan pöhköhän sitä tässä muutaman päivän on, tänäänkin katselin kuvastosta jo äitiys- ja vauvanvaatteita!

Semmonen listasysteemi olisi hieno, mutta mä en ymmärrä tästä systeemimstä viel tarpeeksi, että osaisin sellatteen tehdä. Ehkä joku sellainenkin löytyy.

Ihanaa odotusta kaikille ja kilokaupalla vauvaliimaa!!!

Vierailija

Itsellä myös noita alavatsa vihlaisuja, mutta muistan niitä olleen myös esikoisesta joten en niistä ole huolissani :) Etomista ja väsymystä on, huomaa että on raskaana, mutta nautin näistä suunnattomasti (ainakin niin kauan kun en yli puolta vuorokautta vessassa olemiseen kuluta) :)

Neuvolan varasin, se on 28.11 ja tänään tuli kotiin kaavakkeita joita pitäis etukäteen täytellä.. Synnytys asioista pitäis myös juetlla, että jos yrittäisin käydä siellä pelkopoliklinikalla ja saisin rohkaistua itseni uuteen alatie synnytykseen, tosin jos on pienikin mahdollisuus revetä samalla lailla, tai eivät suostu tarkkaileen vauvan painoa (max3500g pitäisi kuulemma mahtua ja jouduin synnyttämään 3820g ja sen tunsi puoli vuotta synnytyksen jälkeen) niin vaadin sitten sektion.

Särkeekö muilla muuten jalkapöytiä? Tämä on tajutonta, siis omituista :D

Jotain muutakin piti kirjoittaa, ja vähemmän omasta navasta,mutta kun en koko päivänä ole päässyt teidän kanssa kirjoittelemaan niin piti saada purkaa kaikki jutut kerralla :D

Mutta nyt ilta hommiin ja sen sellaista :)

Terv.Jenni rv 4+3

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat