Kiitos teille ihanat ihmiset jotka myytte kirpparilla pieneksi jääneet lasten vaatteet

Vierailija

meidänkin lapsi on saanut vaatteet päälleen ja monet pienempituloisten lapset, joten kiitos teille! Lasten vaatteet on niin kalliita ja lapsi kasvaa nopeasti ettei olis varaa kaupasta hankkia!

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

kerro lisää nro 13 noista elämässäsi tekemistä hienoista eettisistä valinnoista. minusta se ei ole mikään hieno eettinen valinta että saitailee ja riistää köyhän lapselta. se on kuin heittäisi leivänmuruja lattialle köyhän nälkäisen pienokaisen syötäväksi kun itse samaan aikaan syö paistia pöydässään. ja minusta köyhät ihmiset menevät luonnon suojelun edelle eettisissä valinnoissa! mutta olet vapaa tekemään siten minkä parhaaksi itse näet!

Vierailija

kirpputorilta, kunhan vaan hinta on kohdallaan. Itse olen myynyt kaikki pieneksi jääneet vaatteet halvalla, ajatuksena se, että pienempituloiset lapsiperheet saisi oikeasti edullisella hinnalla tarvittavavia vaatteita yms. varusteita. =) Minulta myös kiitos kaikille ihanille ihmisille ketkä myy kohtuuhinnalla vaatteita! Itse en maksa tavallisista käytetyistä sisävaatteista kahta euroa enempää.

Vierailija

Mekin olemme pieni tuloinen perhe.Matkustelu on meillä verissä ja niinpä kaiken ylitse liikenevän rahan käytänkin siihen.Lapseni kulkee pääasiassa kirppis vaatteissa ja niin matkoilta ostetuissa vaatteissa.Joskus joutuu jotakin uutenakin ihan suomesta ostamaan.Joillakin on vain sellainen harhaluulo että mekin olisimme " rikkaita" kun teemme lomamatkan silloin tällöin.Niin no

kyllä nuo kokemukset elämäämme rikastuttavat,että siinä mielessä kyllä....

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Eikö silläkään ole merkitystä että myyn ne vaatteet uudelleen kun ne jäävät meille pieniksi, siis mikäli ovat käyttökelpoisia vielä? Jessus.

32

Vierailija

ei ole loppujen lopuksi 2 euron lapsen paitakaan ole kallis..saatikka sitten 25cnt/kappale! kyllä on hyvä että säästää lastenvaatteissa mutta rajansa kaikella !! tuskin löytyy ilmasiks annettavia lastenvaatteita..mutta jotkut on että ilmasiks pitää saada..

Vierailija

kun ne vie omille lapsilleen ne vaatteet esim. kuravaatteet tai toppapuvut esim. kakkosvaatteiksi kun mulla ei oo varaa ostaa niitä samoja kaupasta kuten niillä ja saa sitten miettiä päänsä puhki mistä meidän lapselle nyt vaatteet kun täällä on vaan väärän kokosia ja tarviis jostain saada. mistään ei ole me myöskään saatu vanhana vaatteita joten on ollu melkonen etsiminen. Jotkut " rikkaat" vaan on SAITOJA ja rahaa riittää muttei esim.kehitysmaihinkaan sitä liikene.. Niinhän se menee että rikkaat sortaa köyhiä (suomessakin) ja rikkaat usein on ahneita ja koti ja kaapit pursuaa tavaraa ja vaatetta..

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Joissan käytetyissä vaan tuntuu olevan turhan kova hinta välillä..Mutta onneksi löytyy niitä kirpparityyliinkin hinnoiteltuja eli ainakin 50% halvemmalla kun alkup.

Yksi nainen otti nipun paitoja 86-92 cm, joukossa esim. pari kertaa käytetty uutta vastaava Brion juhlapaita, siinä oli ainakin kahdeksan paitaa ja kysyi paljonko maksaa. Sanoin hinnaksi kaksi euroa, niin eukko viskasi nipun takaisin laatikkoon!

Tuolloin mietin, että kuinka vähällä hänen olisi pitänyt saada nuo paidat, nyt ne maksoivat maks. 25 senttiä kappale!

Ja todellakin siisteistä ja ehjistä paidoista kyse.

Vierailija

vaatteita... joista varmasti kirpparillakin saisi. Tekee minulle pahan mielen, kun ajattelee että niistäkin olisi monelle iloa.

Mutta minkäs tuota teen, olen antanut vinkkejä, muttei ole aikaa/ mahdollisuutta niitä hänellä minnekään viedä. Ja itse asun ihan eri puolella maata.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat