miksi ihmiset tuomitsevat pelkän ulkonäön perusteella??

Vierailija

tuli mieleen tuosta " karoliina on ylimielinen" -ketjusta.

mielestäni ei voi parin pienen vilauksen perusteella sanoa " tuntevansa" ihmisen ja haukkua ylpeäksi ym..

kerronpa esimerkin: kun nykyinen kaverini näki minut ekan kerran, oli sanonut miehelleen, että " tuo ärsyttävä ylimielinen akka ei varmasti tule häihimme" . mieheni on kuitenkin hyvä ystävä sulhasen kanssa ja niinpä myös minä menin häihin. kun morsian tutustui minuun, oli äärettömän pahoillaan, että oli luullut minua ylpeäksi ja inhottavaksi akaksi. sanoi, että olen yksi hyväsydämisimmistä ja lämpöisimmistä ihmisistä, joita on tavannut.

eli älkää hyvät ihmiset tuomitko, ennen kuin on oikeasti jotain tuomittavaa!

Kommentit (8)

Vierailija

Itse olen (kai) kaunis, monet ihmiset sanovat että erikoislaatuisen kaunis ja saan palautetta ulkonäöstäni jatkuvasti. Itse en ensinnäkään näe itseäni sellaisena, ja olen aika ujo ja hitaastilämpiävä. Niinpä minustakin on moni kertonut saaneensa väärän ensivaikutelman. Karoliinan luonteesta on mielestäni mahdoton sanoa juuta tai jaata noiden nopeiden tv-esiintymisten perusteella. Monet ihmiset myös peittelevät epävarmuuksiaan hieman " koppavalla" käytöksellä.

Vierailija

ja eihän siinä ole mitään pahaa, jos " haluaa" olla kaunis. eikö jokainen meistä. ja mitäs sitten, jos on silikonit? minäkin ottaisin jos olisi rahaa ottaa. ei sekään mielestäni tee ihmisestä ylimielistä. ja kyllä minäkin olisin itsevarma, jos olisin tuon näköinen ja osaisin vielä laulaa;)

Vierailija

Mutta se olisi hullua , että joku jättäisi äänestämättä häntä sen takia, että hän on niin laiha tai liian kaunis. Tuo on jo Idolsterrorismia! : ) Kyse on kuitenkin eneimmäkseen laulu- ja esiintymiskilpailusta.

Vierailija

Minusta myös moni on sanonut, että ensivaikutelma oli koppava, vaikka en kyllä missään määrin ole sellainen enkä halua olla! Päinvastoin, mulla on aika huono itsetunto ja en tosiaan kuvittele itsestäni mitään.

Ei tv-esiintymisen perusteella voi tietää, millainen ko. ihminen on oikeasti. Kai jokainen tv:ssä haluaa " panna parastaan" ; se ei ole kovin luonnollinen tilanne.

Karoliina on hieno laulaja ja nätti nainen.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

en nyt tarkota pukeutumista, painoa tai kuinka kaunis on, mutta olemuksesta näkyy. En tiedä kertaakaan et oisin erehtyny.

esim. minä en todellakaan ole ylimielinen kuten kaverini ensin luuli. oikeasti olen aika ujo ja hirmuisen epävarma omasta ulkonäöstäni.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat