Mitä asiaa SINÄ häpeät teidän perheessä?

Vierailija

Minua hävettää:

- joskus siivoton koti, kun joku tulee ilmoittamatta kylään

- se, kun koiramme ovat kynsineet vuokrakämppämme ovet mukavaan kuntoon...

- joskus mieheni, kun hän laukoo mukamas hyviä juttuja/vitsejä kavereillemme

- se, etten aina jaksa kokata työssäkäyvälle miehelleni (itse olen äitiyslomalla) Tämä on ehkä suurin häpeä... mikä lie, laiskuus, saamattomuus vai osaamattomuus...

- aiemmin hävetti myös se, jos ei ollut mitään tarjottavaa yllättäen kylään tuleville vieraille. Nyt olen tajunnut leipoa herkkuvarastoja pakkaseen...

Siinäpä niitä alkuunsa. Ja lisää, kiitos...

Kommentit (5)

Vierailija

Suvussani häpeän sitä, että suuret omaisuudet on petkuttu viattomilta ihmisiltä kaikenlaisten perinnönjakojen yhteydessä - ihan " laillisesti" , mutta kiusaamalla, valehtelemalla, painostamalla...

Vierailija

Herranjestas mikä kysymys. Aivan kuin oletettaisiin kaikkien häpeävän jotain omassa perheessään.

Meidän perheemme/kotimme on meidän näköisemme ja viihdymme. Mitä häpeämistä on siinä, että joskus on pari villakoiraa sohvan alla tai lehtiä haravoimatta pihassa????

Olemme onnellisia, iloisia ja tyytyväisiä ja se lienee tärkeintä. JOnkun asian häpeäminen on muutenkin täysin turhaa!

Vierailija

-kaamee siivo kotona yleensä vaikka tuntuu ettein tee paljon muuta kun siivoan

-mies jättää kaiken jälkeensä, ei osaa viedä mitään takaisin paikoilleen, kalsaritkin jäävät lattialle siihen kohtaan mihin hän ne riisuu

-mies ei ymmärrä siivota

-tytöllä joskus likaa kynsien alla (tuntuu että muut ajattelevat ettei osata pitää hygieniasta huolta)

-isännän koira hyppii välillä muita vasten

-omia läskejä joita on kilokaupalla liikaa ja tarkoitan KILOkaupalla (noin 50kg), haluaisin ne pois mutta virtaa ei riitä laihduttamiseen, osasyy varmaan jonkinalainen väsymys. Ei kertakaikkiaan jaksa panostaa omaan syömiseen kun on niin paljon tekemistä koko ajan mukamas. Päivänmittaan en syö mitään ja illalla sitten menee herkkuja... :(((

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat