Isotissisille kysymys!!

Vierailija

Miten ihmeessä te saatte ne tissit pysymään paikalla, ettei ne tule liiveistä ulos? Siis varsinkin baarissa käydessä tuo on mulle ongelma. En haluais tätä parasta puolta itsessäni piilottaakaan, mutta jos laittaa päälle jonkun topin ja rintoja nostavat liivit, niin menepäs kumartamaan, niin johan ne rinnat lopsahtavat pois sieltä liivien sisältä. Löytyykö tähän ongelmaan ratkaisua??

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

tyhmälle ja avuttomalle mitään muuta konstia, kun toi bravissimo?? Jeesusteippiä olen vakavasti harkinnut, että jos sillä sais ne tissit " liimattua kiinni" . Eikö teillä oikeesti ole mitään poppakonsteja? AP

Vierailija

kommentit. Jos sun kokoa ei saa anttilasta tai ellokselta, niin voin melkein vannoa, ettet sinäkään ole kovin hyvin itsestäsi huolta

pitänyt...:-D

Mutta miten ois ihan oikea vinkki, yritän kyllä hankkia ne ö-kokoiset liivit, mutta jotain muuta kikkaa?? AP

Vierailija

http://www.forex.fi voi vaihtaa hinnat euroiksi valuuttalaskurilla.

Voi tilata Suomeen, maksu luottokortilla tai pankin kautta sähköisellä shekillä. Laitat vaan mailia mitkä haluat tilata, ne varaa ne ja lähettää sulle maksun saatuaan. Ne tulee sulle. Sovitat ja jos ei sovi, lähetä takaisin ja voit pyytää uusia kokoja.

Minä lennän torstaina Lontooseen ja pääsen paikan päälle sovittelemaan! :D

Vierailija

kuin runsaspovisella liian pienet liivit, joista se tissiliha tursoaa joka suuntaan.... eikä yhtään pidä rintoja paikoillaan ja kondiksessa. Anttilassa sekä Elloksella joitain kaarituettomia isompia rintaliivejä myynnissä, mutta mun kokoa ei heiltäkään saa.

Hoida itseäsi nainen! Vaatteet on paremman näköisiä päälle kun liivit kunnolliset. Sen verran pitää itseensä panostaa.

Vierailija

hintaan kuin Bravissimosta liivit ja lisäksi et osta sikaa säkissä. On ehkä kiusallista kun myyjät katsoo, onko liivit sopivat, mutta ainakin saat hyvät. Kun tiedät oikein kokosi, niin myös Stockmannilta ja Sokoksesta saa laatuliivejä, kuten Maidenform, Berlei, Prima Donna, joissa isoja kokoja. Itse ostin ihanat olkaimettomat liivit liikkeestä (70E) merkkiä Prima Donna ja hinta oli 50e. En olisi uskonut, että voisin ikinä käyttää olkaimettomia, joissa rinnat ei lätsähdä. Seppälästä tai vastaavasta en voi liivejä ostaa, mulle käy samoin kun sulle niissä. Mieti niin, että jotkut maksaa hulluja summia silikoneista, sun ei tarvi sijoittaa kun hyviin liiveihin ;)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat