Millaista aluetta on Kumpula?

Vierailija

Kertokaa mitä tiedätte alueesta, harkitsen sinne muuttoa VVO:n vuokra-asuntoon. VVO:n virkailijan mukaan alue on rauhallista ja lapsiperheystävällistä, yhtä rauhallista kuin Arabianranta. Mitkä ovat teidän kokemuksenne alueesta? Onko lapsiperheystävällistä? Onko leikkipuistoa? Onko Intian asukaspuisto kuinka lähellä? Kiitos jo etukäteen kaikista tiedoista!

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Se oli samalla kadulla missä itse asuin mutta eipä tuo elämää siellä hirveästi heilauttanut. Olivat huumeveikkoja joita siellä ei ole kovin näkynyt. Siis oikeasti hyvää aluetta. Ei tartte kauheasti pelätä ja palvelut joko bussimatkan päässä tai lähellä Intiankadulla.

Vierailija

Lapsille vaaralliset koulureitit ja Kustaa Vaasan tien (Lahden väylä) tasoristeykset. Kumpulassa oma koulu, mutta on kai lakkautusuhan alla.

Muuten kivaa aluetta. Maauimala, yliopiston nörtit, siirtolapuutarhat.

Vierailija

Puutaloja, hyvä fiilis. Olen asunut opiskeluaikoina kolmessa osoitteessa Kumpulassa, alue on sydämessäni:) Meillä onkin tällä hetkellä asunto kiikarissa ihan Kumpulan vierestä...

Vierailija

asuntoja Väinö Auerinkatu 10 :ssä? Nyt aloin pelkäämään että ei kai siellä sitten asu niitä murhaavia huumetyyppejä... en haluaisi joutua sellaiseen taloon missä huumetyyppejä asuu, enkä missään nimessä juuri siihen asuntoon missä tämä murha tapahtui, siellä varmaankin kummittelee... kertokaa lisää juuri näistä VVO:n asunnoista. Kiitos! t ap

Vierailija

Aivan mahtavat ulkoilualueet, ihana leikkipuisto (asukaspuisto Intia), mahtva lintukoto koulu, täysi kymppi! Puusaunan tuoksua, kauniita taloja ja maauimala siellä on kaikki mitä minä voisin elämältä tahtoa!

Arabaianrannassa, upea kirajsto, kauppakeskus, merenranta ja koski+ luonnonsuojelualueet lähellä, mutta silti kaipaan Kumpulaan.

t. Entinen Kumpulalainen, nykyinen Arabialainen

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat