Voisiko joku SUOSITELLA hyvää vauvakuvaamoa pk-seudulta?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

varmasti joku on otattanut vauvastaan kuvia, missä otit ja olitko tyytyväinen? ;) kiitos jo etukäteen :)

Kommentit (3)

Vierailija

laitetaan nyt kummiskin!

Vielä ei oo käyty, 1-vuotis kuva-aika kyllä varattu. Oon nähny muiden kuvia ja kuullu vaan hyvää itse kuvaajasta, osaa käsitellä lapsia ja kuvat on aivan ihania. Rekvisiittaa löytyy, kuvat ei oo vaan lapsi tuolilla tai lapsi seisoo juttuja vaan niissä on joku kiva " idea" . Paikka on oikeen valokuvasta varten rakennettu studiorakennus.

Paikka on Mäntsälässä, studio Kirsi Westermark. Puhelinnumero on 040-5222433, kannattaa kysellä itse kuvaajalta lisää...tosi mukavan kuulonen nainen! Netissäkin taitaa olla jotain juttua kun hakee googlesta.

Itsekkään ei olla Mäntsälästä vaan saadaan ajella sinne muutama kymmenen kilometriä mutta tuleepa ainakin kivat kuvat!

Vierailija

Vantaan Hakunilan Etukuvassa. Näin 2 vuotta sitten yhdet 1-vuotiskuvat, jotka siellä oli otettu ja päätin jo silloin, että sinne vien lapseni kuvaan. Olen nähnyt varmaan paritkymmenet 2-vuotiskuvat eri mammapiireissä, enkä ikinä ollut nähnyt niin hyviä. Nyt ollaan käyty jo 1- ja 2-vuotiskuvissa esikoisen kanssa siellä ja kuopuksen kanssa ollaan taas menossa, vaikkei asuta lähimainkaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat