Mulla on ongelma

Vierailija

Mulla on kaikki niin hyvin, että pelkään, koska kaikki hajoaa. Ihana mies, terveet ja iloiset lapset, miltei velaton talo, unelmatyöpaikka jne. Lukiessani näitä kaikkia ketjuja, joissa ongelmia tuntuu piisaavan, ja jos ei ole ongelmia, niin ainakin ääretön kateus kuulastaa läpi, niin tunnen itseni läpionnelliseksi. Enkä tietenkään pelkästään silloin, vaan muulloinkin.

Mies oli työmatkalla, ja koko poissaolonsa ajan pelkäsin, että sille sattuu jotain. Jos lapset on pois näköpiiristä, pelkään, että niille sattuu jotain jne. Eniten pelkään siis sitä, että olen liian onnellinen, multa pitää siis ottaa jotain pois...Vaikka kai elämä sitten on joillakin näin, onhan?? Ja on munkin elämäni alkupuoli ollut rankaa, ei silti. Joten jospa se tasoittais sitten...

Kommentit (6)

Vierailija

Totuushan on se, että kaikki loppuu aikanaan. Pelon sijaan koita nauttia joka hetkestä kunnolla. Sitten kun kaikki romahtaa niin mitä on hyödyttänyt murehtia etukäteen? Nauti kun sinulla on kaikki hyvin. Voi mennä vuosi, kymmenen, kaksi kymmentä vuotta tai enemmän ennen kuin jotain pahaa tapahtuu. Miksi pilaisit hyvät hetket pelkäämällä?

Vierailija

Kokoajan odotin sitä jotain kamalaa, ja sitten se tulikin. Olen aina ajatellut niin, että ei kukaan voi loputtomiin säästyä epäonnelta, vaikka minä säästyinkin melkein vuosikymmenen ajan. Nyt sitten kärsitään sen vuosikymmenen edestä :(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat