Massuvaivoista..

Vierailija

Vauvalla !0vk on nyt pari päivää taas ollu massu kipiä ja oon yrittäny miettiä et mitä semmoista oon syöny mikä vois noita massuvaivoja aiheuttaa. Tiedän kyl pitkän listan ruokia mitkä vois niitä aiheuttaa mut monia niistä syön jatkuvasti eikä vauvalla oo silti koko aikaa massu kipeänä. Joten kertokaapas

aiheuttaako kaikki kaalit massuvaivoja, siis myös parsakaali, kukkakaali ja kiinankaali?

entäs onko jonkun vauvalle lakritsi aiheuttanut massuvaivoja?

voikos massuvaivat tulla monta päivää myöhemmin eli käynkö läpi kaikki ruoat mitä olen syönyt useamman päivän ajalta?

mitenkäs testaatte sitä mikä aiheuttaa massuvaivoja?

Kiitos vastauksista jo etukäteen!

Kommentit (3)

Vierailija

ainakin aiheuttaa itsellä kaikki noi kaalit ihan järjettömiä ilmavaivoja, pienetkin määrät, joten varmasti vauvallakin. Ja lakut kanssa, sorry vaan... Minä vaan kipristelevä vauva kainalossa puntaroin mitähän olen taas syönyt ja teen ihan villejä arvauksia! Olen ajatellut, että mieluummin olen ilman muutaman kuukauden kuin kantalen kiljuvaa vauvaa, joten en syö lainkaan esim. ruisleipää, viinimarjamehua yms. joista olen kuullut jollekin tulevan vatsavaivoja. Ihan varma omalla kohdalla olevan vaan noista kaaleista, kahvista ja juureksista. Ja meillä siis kiemurtelu ja kiljuminen on nyt ihan satunnaista, olen aika tarkka tuon ruuan kanssa.

Minusta tuo meidän vauva reagoi niihin mun syömisiin aika pian, kun päivällä syön jotain hankalaa, vauva huutaa illalla, jos syön illalla, se huutaa yöllä...

Olen ajatellut kokeilla niitä maitohappobakteereja, en vain ole saanut aikaseksi ostaa niitä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat