Mikä on mielestäsi turhuuksien turhuus, turhake, joka tullut hankittua?

Vierailija

Meillä ei ole käytetty ministepperiä kertaakaan .

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Kantoliina. Vauva suostui olemaan siinä yhden (ensimmäisen) kerran, sen jälkeen huusi kuin syötävä jos näkikin liinan. Yritin varmaan kaksi viikkoa ja erilaisia sidontoja, mutta ei tykännyt, ei. Taisi olla liian vanha (3kk) kun aloin kokeilemaan liinaa, jota en onneksi ostanut, vaan tein itse.

Mies sai pleikkarin joku vuosi sitten lahjaksi vanhemmiltaan, on pelannut ehkä 3-4 kertaa ja tuolla se kaapissa makaa ja vie tilaa. Mies meillä on muutenkin kaikkien turhuuksien turhuuksien hankkija, mutta niitä ei MISSÄÄN NIMESSÄ saa antaa pois tai hävittää, sillä niitä voi tarvita. Olen naimisissa hamsterin kanssa.

Vierailija

Ihan perinteisiä leipiä aika usein varsinkin lapsille. Paistan siellä mm. munat, pekonit, jauhelihapihvit, hampurilaiset, kasvispihvit, lohtakin olen siellä käristänyt.

Vierailija

Mitä te voileipägrillissä jatkuvasti teette? Meillä on aivan turha ollut tupperin kutsuilta hankittu sellainen viipaloija vai mikä se nyt on... se bake to basics juttu.. ei ole koskaan käytetty... =) samoin monta muuta tupperin pikkujuttua on mitä ei ole käytetty...

Vierailija

Meillä, kun juodaan muutenkin vähän teetä, niin se mitä juodaan käytetään teepusseja...

kaapissa siis irtoteetä ja tämä teenkeitin, mutta ei vain tule käytettyä.

Tosin ollaan saatu kyseinen verme lahjaksi.

Vierailija

Samoin haluaisin sen ministepperin.

Turhin mitä meille on hankittu on varmaan friteerauskeitin. Samoin kaikki pikku sälä mitä tulee osteltua.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat