IVF ja lantion alueen kiinnikkeet

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei! Löytyisikö palstalta ketään jolla olisi kiinnikkeitä ja olisi tehty IVF? Mulla on nimittäin runsain määrin niitä pikkulantiossa ja sit vielä sellainen kiinnikelokero jossa on melkein litra nestettä...! Meillä alkaa IVF tammikuussa ja nestelokero pitää tyhjentää ennen hoidon aloittamista. Lääkäri vaan tokaisi että raskaus voi olla aika kivulias kiinnikkeiden vuoksi...entä se punktio, sattuuko se enemmän kun on noita kiinnikkeitä? Toivottavasti löytyy joku jonka kanssa vaihtaa ajatukisia ja kokemuksia.... se helpottaisi suuresti koko prosessin läpikäymistä.

Kommentit (1)

Vierailija

Minulle on sanottu, että omaan paljon kiinnikkeitä. Takana yksi isompi leikkaus, kaksi IVF:ää punktioineen ja yksi synnytys. Nyt toista lasta aletaan puuhaamaan jälleen uudella IVF:llä ja juuri lääkäri puhui noista kiinnikkeistä. Minulla ei kyllä ole mitään nestepussia eli ihan samaan en yllä :)

Minulle punktiot ei ole olleet hankalia, enemmänkin hankalia olivat alkion siirrot, minkä ei pitäisi sattua juuri lainkaan. Siirroissakaan ei hankaluutena olleet kiinnikkeet, vaan mmutkan tekevä kohdunkaula. Punktiossa saa niin tuhdin lääkkeet, ettei se ole paha!

Itse raskaus taisi jonkin verran venyttää ja ratkoa kiinnikkeitä, sellaista ihmeellistä juilimista ja jomotusta. Lääkärin mukaan johtui juuri kiinnikkeisyydestä. Ei kuitenkaan mitenkään mahdottomia kipuja!

Ainahan nuo kiinnikkeet saattavat hankaloittaa raskautumista, mutta eipä niille mitään mahda. Niiden poistaminen leikkauksella luultavasti aiheuttaisi vain lisää uusia. tuskin kannattaa kauheasti panikoida kiinnikkeiden takia!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat