Mitä joululahjoja jo hankittuna ja kenelle? Mitä aiot vielä hankkia?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ihanaa kun tämä joulu on taas lähestymässä =)

Eli mitä joululahjoja jo hankittuna ja keille ja keille vielä hankkimatta ja joko tiedät, mitä hankit?

Minä olen hankkinut pari lahjaa (mm. kirjan) puolisolleni, en viitsi tarkemmin kertoa, kun saattaa lukea tätä ketjua.

Äidilleni olen kutomassa kaulaliinaa.

Aion kirjoa käsipyyhkeitä aikuissukulaisille.

Teemme aikuisille myös jotain syötäviä juttuja: pipareita, sinappia.. (ideoita otetaan vastaan!)

Lahjottavia lapsia ei taida juuri nyt olla, kun oma ei varmaan vielä lahjoista mitään ymmärrä. Kuitenkin varmaan jonkun lelun hänelle hankimme ja pari kirjaa on ostettuna kirjamessuilta, vaikkakin vähän vanhempana vasta niistä perustaa (joten laittaisiko vielä talteen tulevaisuutta varten).

Mahdollisesti virkkaamme kauniin värisiä patalappuja/patakintaita.

Kommentit (4)

Vierailija

Sekä äidilleni ja veljelleni satuin ostamaan aikaa sitten, kun törmäsin sattumalta sellaisiin asioihin, joita tahoillaan keräilevät, ja siis ostin kun näin. Miehen veljelle ollaan laittamassa " ruokakoria" , kun on köyhä opiskelija ja viettää joulunpyhätkin opiskelupaikkakunnallaan, ja siihen olen ostanut sen korin peräti.

Omalle isälleni tiedän ostavani erään vaatekappaleen (aika tylsää, mutta sellainen kuulemma puuttuu).

En tiedä, mitä ostaa anopille vielä, enkä tiedä, mitä ostaa kummilapsille. Mistä 3- ja 4-vuotiaat nyt yleensä olisivat kiinnostuneet? Niillä on leluja jo ihan hirveästi, vaatteet ovat heistä maailman tylsin asia... Ehkä ostan jotain kirjoja tms. heille kun en oikein keksi muuta.

Miehelle olisin ostanut jo tuhat lahjaa, jos olisi varaa hänen " leluihinsa" . Tahtoisi kovasti PSP:n. Joutuu varmaankin tyytymään johonkin edullisempaan.

Vierailija

Samoiten palapelit on jo kaapissa.

Isommat lelut täytyy ostaa lähempänä joulua, jotta tietää lasten toiveet. Tuppaavat nimittäin toiveet muuttumaan kun uusia leluja mainostetaan joulun alla.

Aikuisille olen tehnyt jotain pientä ja ostanut esim pyyhkeitä.

Itse sain viime jouluna herkkukorin ja tykkäsin tosi paljon.

Vierailija

Miehelle kirjan ja solmioneulan+kalvosinnapit.

Äidille korvikset.

Kaikille kolmelle kummilapselleni lahjat; isoimmalle tytölle korvikset ja muille kirjat.

Kahdelle (parhaimmalle) kaverille, joiden kans aina vaihdetaan lahjat, ostin astioita.

Veljelle ja sen avovaimolle myös astioita.

Vielä puuttuis isälle ja toiselle veljelle.

Kuulostaa tosi kalliilta, muttei ole, sillä olen tehnyt edullisia löytöjä, kun olen pitänyt jo kauan silmät auki. Vauva syntyy n. kk:n päästä, joten halusin hankkia kaiken jo hyvissä ajoin, kun en varmaan jaksa niin pienen kanssa lähtä jouluruuhkaan hikoilemaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat